Cyberpunk 2077: נחשף הטריילר הראשון

CD Projekt RED, מפתחת סדרת משחקי התפקידים המשובחת 'The Witcher', חושפת היום את הטריילר הראשון (טיזר) למשחק הבא שלה- Cyberpunk 2077.

המשחק, יהיה משחק תפקידים בעולם העתידני של סייברפאנק שמבוסס על משחק התפקידים השולחני Cyberpunk 2020. עלילת המשחק, לא תהיה לינארית, והיא תתרחש כחמישים שנה לאחר עלילת משחק השולחן המקורי בעיר עתידנית בשם- Night City. המשחק מוגדר כ'ארגז חול' (Sandbox), מצב פתוח המאפשר לשוטט בחופשיות ולבצע משימות צדדיות באופן חופשי מתי שתחפצו, וארסנל הנשקים, תוספות, שתלים, גאדג'טים ושדרוגים, יאפשרו לכם להעביר במשחק עשרות שעות, כך מבטיחים המפתחים.

המשחק עושה שימוש במנוע הגרפי RED Engine , אותו מנוע ששימש לפיתוח המשחק The Witcher 2.

למרות שהטיזר אינו כולל כל קטעים מהמשחק, הוא מספק סקירה טובה של סגנון המשחק והכיוון האמנותי שלו, שמעריצים של משחק שולחן סייברפאנק משחק תפקידים-(RPG) עשויים לזהות. הסרטון לפחות נותן קצת יותר מתמונת הטיזר הסקסית שחשפה החברה בהכרזתו של המשחק.

אלה שצופים בזהירות יכולים גם לתפוס קצהו של רמז למה שעלול להתרחש ב'עיר הלילה'. עם זאת, התיאור של הסרטון מספק רקע רחב יותר על "יחידת פסיכו".

היחידה מתמחה בלוחמת פסיכו "פסיכים" – אנשים ששימוש יתר בשתלים וחומרים הממריצים או שינוי באופן אחר בגוף האדם. אז מגיע השלב של מנת יתר של שתלים, וגופם מתחיל למרוד בחלקי גופם הביולוגיים, כמו גם בחלקים האורגניים סביבם. במילים פשוטות, הם יתחילו להרוג אנשים, שהם עכשיו בלעג מכנים "meatbags."

כשפסיכו נכנס למצב של ההשתוללות, דברים מוזרים יכולים לקרות. הוא אמנם עלול להיתפס על ידי משטרה רגילה, אבל הם לא תמיד מסוגלים לטפל בבעיה, כאשר הדברים יוצאים מכלל שליטה, מה שהם מכנים כ- MAX-TAC (מקסימום כוח טקטי), קריאה נפוצה של יחידת הפסיכו.

לגבי מועד השחרור של המשחק, ב-CDPR מבטיחים שהמשחק ישוחרר 'כשיהיה מוכן'.

הטיזר לפניכם:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=P99qJGrPNLs&feature=player_embedded]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה אדיר