Call of Duty: Mobile יושק ב-1 באוקטובר ויהיה חינמי

״קול אוף דיוטי: מובייל״ החינמי מקבל תאריך השקה עולמי ואקטיביז'ן מבטיחה את חוויה האולטימטיבית של Call of Duty. קול אוף דיוטי מולטי ובאטל רויאל, בקרוב אצלכם בכף היד

חברת אקטיביז׳ן בשיתוף עם המפתחת, חברת טנסנט (Tencent), תשיק בתחילת חודש הבא (ה-1 באוקטובר, 2019) את ״קול אוף דיוטי: מובייל״ שיהיה חינמי ויכלול מולטי פלייר ואף מצב באטל-רויאל. המשחק יהיה זמין לכל המכשירים התומכים באנדרואיד (Google Play) ו- iOS (ב App Store). ההשקה היא כלל עולמית למעט המדינות סין, וייאטנם ובלגיה.

call OF duty mobile

Call of Duty: Mobile הוא משחק המובייל הרשמי והראשון בסדרה שהוא משחק יריות בגוף ראשון, והוא מבוסס על היקום של קול אוף דיוטי ויקחו בו חלק מהדמויות האייקוניות שידעה הסדרה. משחק המובייל יתמקד בתת הסדרות בלאק אופס ומודרן וורפר (Modern Warfare/ Black Ops).והוא יושק עם שלל מצבי Call of Duty מרובי משתתפים ו- Battle Royale, עם עוד מצבים ותוכן, אירועים מוגבלים בזמן ופלייליסטים שיוספו על בסיס קבוע. מצבי המשחק הקלאסיים שיהיו זמינים בהשקה הם Team Deathmatch, Search and Destroy ו- Free-For-All, והמפות קראש, קרוספייר, הייג׳אקד, ניוקטאון ובהמשך החברה תמשיך לעדכן מפות חדשות ומצבי משחק חדשים.

בדומה לכותרים בסדרה, שחקנים יוכלו להתקדם ולעלות דרגות, כדי להרוויח ולפתוח דמויות של Call of Duty קלאסיות כמו ג'ון "סופ" מקבטוויש וסיימון "גוסט" ריילי מהסדרה Modern Warfare, כמו גם אלכס מייסון מהסדרה Black Ops.

 

Call of Duty Mobile Battle Royale 2019

מצב הבאטל רויאל יהווה המשך ישיר להצלחה של הבלאק-אאוט של BO4 וגם הוא יקח חלק מתוך היקום של Call of Duty, שנבנה והותאם במיוחד עבור Call of Duty: Mobile. מצב זה יכיל עד 100 שחקנים אשר יילחמו על מנת לשרוד במפה המיועדת אך ורק למצב זה הכולל מיקומים מרחבי הזיכיון של Call of Duty בסולו, צמד או בצוותים של ארבעה אנשים. שחקנים יכולים להילחם ביבשה, בים ובאוויר עם כלי רכב הכוללים טרקטורון, מסוק ורפסודה טקטית, תוך כדי מציאת ציוד והנשקים הקיימים בסדרה.

אתר הבית של המשחק


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות