E3 2017: צפו במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

E3 2017 – מיקרוסופט תפתח במסיבת העיתונאים הראשונה ליום השני בחצות, צפו איתנו דרך יוטיוב בקישור למעלה.

מיקרוסופט דאגה לספק 90 דקות של פרזנטציה לאורך השנים בה הופיעה בתערוכת E3, אך השנה תהיה זו ארוכה יותר.

הבוס של חטיבת האקסבוקס, פיל ספנסר, אמר שהאריכו בזמנים כדי לספק יותר זמן למשחקים שהוא לא רצה להשאיר בחוץ.

משחקים חשובים מספיק בשביל שהחברה תאריך את מסיבת העיתונאים, לצערינו לא הוזכרו. כמובן לא ידוע הכל, אבל כן יש לנו מושג מה נראה שם בעוד שעה, כותרים שהוכרזו בעבר, כמו Crackdown 3, State of Decay 2 ו-Sea of Thieves ללא ספק יקחו חלק. ישנה האופציה שמידע חדש לגבי Gears of War 4 יימסר, במיוחד משום שאתמול החלה תקופת ניסיון בת 10 שעות בחינם לשחקני המחשב וה-Xbox One. העובדה שתקופת הניסיון נמשכת לאורך ה-E3, עד ה-15 ביוני העלתה נורה.

למיקרוסופט יכולים להיות עוד שפנים בשרוול, והיא גם אמרה שמשחקי צד ראשון הם בגדר "קריטיים" להשקה של Xbox One Scorpio, וכן שיהיו יותר בלעדיים ל-Xbox One ולמחשב ב-2017 מאשר בשנה הקודמת. וכמובן, בחלק השני במשפט הכוונה גם למשחקים צד שלישי.

משחקי Xbox 360 ו-Xbox One יזכו לקצב פריימים גבוה יותר וזמני טעינה מהירים יותר על Scorpio, מה שאומר שמיקרוסופט עשויה להכריז על עוד כותרים שייתמכו אחורנית, אז שמנו עין על זה. עם שירות Xbox Game Pass שכרגע כולל 75 משחקים מהדור הקודם, אנו צפויים לשמוע על עוד משחקים ישנים שיעשו את דרכם לדור הנוכחי.

דיווחים באינטרנט טענו שמיקרוסופט תשתמש ב-Red Dead Redemption 2 ו-Forza Motosport 7 כדי להתרברב ביכולות ה-4K האמיתי (זאת בניגוד ל-Upscaling שמתבצע ב-PS4 Pro) של ה-Xbox One Scorpio. דיווח מאפריל עוד אמר ש-Forza Motorsport 7 יהיה זה שיככב על מנת לשווק את הקונסולה, יחד עם Call of Duty: WW2.

נאמר כי הכל יוצג ב-4K כאשר הקונסולה החדשה תריץ את המשחקים, ובזמן ששחקני PS4 יקבלו גישה ראשונים ל-Red Dead Redemption 2, אין סיבה ש-Take-Two לא תציג את הדבר הבא מבית רוקסטאר.

מיקרוסופט אמרה יותר מפעם שה-Xbox One יוכל לקבל תאימות לאחור, מאוד אחור, Xbox הראשון – אחור. הלא זו תהיה הפתעה נהדרת?

אולי Destiny 2 יקבל חשיפה ראשונה במסיבת העיתונאים הזו? לא סביר, בשל עסקת הבלעדיות הארוכה של אקטיוויז'ן עם סוני, אבל הכל פתוח.

כותרים צד שלישי אחרים שכדאי לצפות להם כוללים את Fortnite של Epic Games, משחקים עצמאיים שונים, ומשחקי EA.

אנחנו נראה את התותח הכבד של יום ראשון, Star Wars: Battlefront 2, ואת פיפ"א&מאדן 18, לפי הדיווחים. יכול להיות שגם Need for Speed Payback יצוץ במהלך המסיבה, נקבל גם הצצה ל-Anthem של Bioware ואולי עוד מ-Battlefield 1.

מה לגבי כותרי בת'סדה? אפשרי, אבל בהתחשב בכך שמוקדם בבוקר היא תערוך מסיבת עיתונאים משלה… לא לבנות על זה. אבל משחקי Square Enix, Capcom, SEGA, Bandai Namco, Konami ו-Koei Tecmo יכולים להיות שם.

עוד עשר דקות זה מתחיל, ואני רק רוצה לראות את התאריך יציאה הסופי של Cuphead…..

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות