שמועה: Assassin's Creed הבא יהיה ענקי כמו Skyrim

שמועות על האססינ'ס קריד הבא בשיאן, ועל פי דיווחים, יוביסופט תאשר אותו ב־E3 2017

סדרת Assassin's Creed חוזרת אלינו בגדול השנה, למרות שבהתחלה היו ספקות לגבי 2017, אך לפי השמועות זה כנראה הולך לקרות עוד השנה. הפעם מצד WWG שדיווחה מהמקורות שלה על כמה דברים חשובים: ראשית, שמו של המשחק הבא יהיה Assassin’s Creed Origins, ויספר את סיפורו המקורי של המתנקש ויתרחש במצרים "עם עולם פתוח עצום וחוויתי". שדרוג והתקדמות בחיזוק הדמות לא תהיה קשורה לעלילה כמו במשחקים הקודמים, אחת המקורות השוותה זאת ל־Skyrim.

השחקנים יכולים להסתכן בלצאת מגבולות מצרים, "ואולי אפילו להגיע עד יוון" נאמר על פי WWG. האפשרות להסתובב בחופשיות ולחקור כעוות נפשינו כנראה תהיה כמו שאר המשחקים בסדרה. מקור נוסף של WWG אמר לאתר ש־Assassin's Creed Origins יהיה עצום ואף יהיה משחק ה־Assassin's Creed הגדול ביותר שנוצר.

תמונה אחת מהמשחק נחשפה ומציגה כמה פרטים מסקרנים: ספינות לחימה ימיות (בדומה ל־AC4) ייקחו חלק במשחק, ואם תסתכלו בצד שמאל של התמונה, למעלה, אתם תשימו לב שיש כמה משימות להשלים, "תרצח את התנין" (Assassinate the Crocodile בלבן) ומתחתיו בצהוב "עקוב אחר שדיה לווילה של חנוט", חנוט היא מלכת מצרים מהשושלת החמישית, ואם כך, זה אומר שהמשחק יתרחש בין המאה ה־23 למאה ה־24 לפנה"ס.

דבר אחרון והוא תאריך היציאה. אם המשחק אכן ישוחרר השנה, על פי כל השמועות שהתרוצצו בחודשים האחרונים, תקוו לשחרור ברבעון האחרון של 2017, או אם נהיה ספציפיים יותר, נובמבר-אוקטובר כמו המשחקים הקודמים בסדרה. הסיכויים הגבוהים והבטוחים ביותר שנשמע על הכרזה רשמית מצד יוביסופט כנראה תקרה בכנס E3 2017, שמתקיים חודש הבא בלוס אנג'לס. תאריך מדויק למופע של יוביסופט טרם נחשף עדיין.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות