משחק Assassin's Creed חדש כנראה לא ישתחרר בשנת 2017

assassins_creed_syndicate_12

"הסדרה תחזור כשהיא תהיה מוכנה" אומר מנכ"ל יוביסופט בראיון

סדרת Assassin's Creed היא אחת הסדרות הגדולות והוותיקות של החברה Ubisoft, שהתחילה את דרכה בשנת 2007, והמשיכה עד שנת 2015 יחד עם Assassin's Creed Syndicate, הכותר האחרון ששוחרר בסדרה. מאז ועד והיום לא קיבלנו משחק חדש בסדרה, וזה כבר היה ידוע לנו מפברואר האחרון כשיוביסופט הצהירה שמשחק חדש בסדרה לא יראה אור השנה, אלא בŽ־2017. והנה היום, מנכ"ל חברת יוביסופט איב גילמוט, רימז בראיון לאתר Gamespot שחלון השחרור של המשחק הבא בסדרה הוא לא בדיוק 2017, אלא יכול להיות שנחכה עד 2018.

הראיון היה כללי, והם דיברו על נושאים רבים. אחד מהם הוא על עתיד סדרת Assassin's Creed. המראיין שאל את איב, "זוהי השנה הראשונה מזה זמן רב שלא קיבלנו Assassin's Creed. למה עכשיו החלטתם זאת?", איב ענה:

במהלך פיתוח המשחק Assassin's Creed הבא, הבנו שיש בידינו הזדמנות לקחת את הסדרה לרמה אחרת, ואז החלטנו שעדיף לקחת את כל הזמן שבעולם כדי להפוך את החוויה למדהימה, וזה היה אפשרי כי יש לנו משחקים אחרים שבפיתוח. יש במשחק הזה פוטנציאל ענק שיכול לחולל מהפכה בסדרה, ולכן אמרנו שעדיף לשנות את המודל שלנו וניקח יותר זמן כדי שנוכל להחזיר את החוויה הגדולה.

שאלה נוספת שהמראיין שאל, "כשאתה אומר "לקחת את כל הזמן שבעולם", אז אתה מתכוון לכך שאין בידיך עדיין חלון יציאה? אתה יודע, אנשים רבים מצפים לחזרת הסדרה שנה הבאה, האם תקוותיהן נכונות, או שהסדרה תחזור רק מתי שהיא תהיה מוכנה?" איב הגיב:

היא תחזור כשהיא תהיה מוכנה. באותו רגע, נרגיש שיש לנו משהו להודיע עליו.

המראיין שאל שוב, "וזה לא בהכרח 2017, נכון?". איב הגיב:

אכן. היא תחזור כשהיא תהיה מוכנה. 

אם אתם מעוניינים לקרוא את הראיון המלא, אתם מוזמנים לקרוא פה. ליוביסופט יש כותרים רבים שבימים אלו בפיתוח, ביניהם For Honor, Watch Dogs 2, Steep, Just Dance 2017Ghost Recon: WildlandsSouth Park: The Fractured But Whole, משחקים למשקפי מציאות מדומה ועוד.

https://www.youtube.com/watch?v=U_ZMNh6Yx9w

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כנראה באמת הגענו כבר למצב בו אנשים מופתעים כשלא משיקים את המשחק בכל שנה.