ההרחבה הראשונה של Sniper Elite 4 משתחררת שבוע הבא

ההרחבה הראשונה מבין השלושה מגיעה אלינו שבוע הבא עם הרבה דברים חדשים 

Sniper Elite 4 הוא משחק אקשן שפותח והופץ על ידי Rebellion Developments ב־14 בפברואר עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. כעת אנו זוכים לשמוע יותר פרטים על ההרחבה הראשונה – Deathstorm. יתרה מזאת, הרחבה נוספת יוצאת במקביל שנקראת 'Night Fighter' ומכילה שלושה נשקים חדשים, שמונה סקינים לנשקים ושני סקינים של זכר ונקבה לדמויות.

לגבי Deathstorm, כהתחלה אנחנו זוכים בפרק חדש מתוך שלושה (השניים הנוספים יגיעו בהרחבות הבאות) עם משימות חדשות בקמפיין, שמתרחש לאחר האירועים של העלילה הראשית. בפרק הראשון אנחנו משחקים בשטח הצפוני והקר של איטליה עם קרל פיירבורן בבסיס של חיל הים הנאצי אשר משגיחה על פצצה חזקה ומסוכנת. משימתנו תהיה למצוא את הפצצה ולדאוג שלא תעבור לידיים הרעות, אולם משימתנו העיקרית והסודית תהיה קשורה יותר ל־'פרויקט מנהטן': למצוא ולקחת מהאויבים את החבילה הסודית בעלת שם הקוד 'Deathstorm'.

למצב האונליין השחקנים זוכים במוד חדש, Elimnation, וגם במפה. במוד אתם משחקים 6 נגד 6, כשהמטרה היא להוריד כמה שרק יותר. אם תהרגו שחקן אויב, הוא לא יוכל לחזור לחיים סתם, אלא יצטרך לשבת ולחכות עד הסוף, אבל אם אחד מחברי הקבוצה שלו הורג אחד מהקבוצה שלכם, השחקן יוכל להחזיר לחיים אחד מחברי הקבוצה שלו, אפילו אם זה 6 נגד 1 עדיין יש סיכוי. המוד והמפה יהיו חינמיים לכולם, כמו שהחברה הבטיחה, וכך זה יהיה גם בעתיד.

ההרחבה הראשונה תראה אור ב־23 לחודש, יום שלישי, עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. ההרחבה השנייה תראה אור מאוחר באפריל והאחרונה ביוני. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x