תאריך היציאה של Tekken 7 הוכרז

maxresdefault 2 1

עד יוני, אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש וגם להחליט איזו מהדורה מיוחדת אתם מעוניינים לרכוש

Tekken 7 יצא לראשונה ב־18 במרץ 2015 עבור ארקייד ביפן, ולאחר תקופה ארוכה המפתחת והמפיצה Bandai Namco הכריזה שהמשחק יגיע ב־2017 לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. אמש, החברה שחררה לנו לאחר זמן ארוך של פיתוח טריילר חדש, את מה שיש במהדורות המיוחדות ותאריך היציאה של המשחק.

לפני הכל, כל מי שיעשה 'הזמנה מראש' למשחק באחת הפלטפורמות, יקבל דמות נוספת, שהיא אלייזה. שחקני Xbox One שיעשו דיגיטלית "הזמנה מראש" לכותר, יזכו בעותק של Tekken 6 כחלק מתכנית ה'תאימות לאחור'. ואילו שחקני PS4 אשר יקנו את המשחק, יבורכו גם הם בתוכן בלעדי, שזה תלבושות של קינג, לינג וג'ין מ־Tekken 2 ו־Tekkn 4. כמו כן, הם יקבלו גם מוד חדש בשם 'מקול אוטומטי' (דומה לפטיפון) ובאמצעותה הם יוכלו להאזין למוזיקה הקלאסית מהסדרה ואפילו ליצור פלייליסט משלהם כדי שירוץ להם ברקע.

tekken 7 collectors edition 1

כמו כן, ל־Tekken 7 יהיה Season Pass עם שלוש "חבילות תוכן" שיכללו דמויות, זירות, מוד נוסף, תלבושות ועוד הרבה דברים חדשים. כמובן שהדברים הללו יוכלו להימכר בנפרד, אולם תאריך יציאה או מחיר טרם נחשף. תהיה לכם האפשרות לקנות את גרסת ה־"Deluxe" שתכלול את המשחק עצמו וה־Season Pass ותעלה 75 דולר. ישנו גם את גרסת ה"Collector's" של Tekken 7, שיכלול בנוסף למשחק וה־Season Pass, גם פסל בגובה 30×45 של קאזויה, ספר פלדה ואת הפסקול המקורי.

ולקינוח, אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש:

Tekkn 7 צפוי לראות אור ב־2 ביוני לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות