צפו בסרטון משחקיות חדש של Ghost Recon: Wildlands במצב שחקן יחיד

אם אתם מתכננים לשחק ללא חברים, הסרטון הבא כנראה יענה לכם על לא מעט שאלות 

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands הוא כותר אקשן הרפתקאות שאפשר לשחק אותו בשני מצבים – קואופ ולבד. עד היום ראינו לא מעט סרטוני משחקיות, שחלקם היו עם אנשים אמיתיים והשאר פשוט לא הסבירו לנו על המצב לבד. דומיניק בוטלר, המעצב הראשי הציג סרטון חדש באורך 21 דקות מתוך הקמפיין, שבנוסף, מדגים לנו על המצב לבד. ראשית, בכל פעם שתצאו למשימה (בקמפיין) בכל אחת מה־21 המחוזות יצטרפו אליכם עוד שלושה חברי צוות AI שהמחשב ישלוט בהם, אך מי שייתן להם את ארבעת הפקודות – להמשיך ללכת, לעצור, לתקוף או להתארגן מחדש – יהיו אתם.

בנוסף, כל אלו שיצפו בסרטון ישימו לב שישנם לא מעט דרכים לסרוק את האזור, בין אם זה באוויר על המטוס לבין השימוש במזל"ט (מטוס זעיר ללא טייס). כמו כן, יש מעל ל־60 נשקים, יותר ממאה תוספות לנשקים (מחסני נשקים שונים, משתיקי קול ועוד) עם אלפי שילובים שונים. אתם תוכלו לטוס במטוס, לנסוע ברכבים או ללכת ברגל לשטח האויב, זו תהיה ההחלטה שלכם. ישנם עוד דברים רבים בסרטון שמגלים לנו פרטים חדשים, ואותם אשמור לכם לגלות. בטא של המשחק צפויה להתחיל חודש הבא על פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי, ואם אתם רוצים להשתתף, אתם מוזמנים להיכנס לפה ולהירשם.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands יראה אור ב־7 במרץ לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מצד אחד, אני רואה במשחק פוטנציאל עצום. מצד שני, אני רואה שכל הפוטנציאל הזה לא ימומש לטובת הפיכת המשחק קזואלי עד כמה שרק אפשר.