לראשונה בקונסולות: סדרת אמנזיה בדרך ל־PS4!

505946_full

אוסף משחקי האמנזיה הישנים והטובים יגיעו לקונסולת PS4 חודש הבא

Amnesia היא סדרת משחקים מסוגת אימה הישרדות שפותחה על ידי Frictional Games. אמש, תומאס גריפ, אחד ממייסדי הסטודיו הכריז דרך הודעה בבלוג של ה־PlayStation על Amnesia: Collection, שיגיע לקונסולת PS4 חודש הבא:

במהלך השנים, היינו קרובים לגרום לסדרת אמנזיה להשתחרר לקונסולות, אך זה מעולם לא קרה בגלל עסקאות שלא יצאו לפועל או לזמן פנוי שמעולם לא היה לנו בשביל זה. אבל עכשיו זה הזמן לשנות זאת, ותתכוננו, כי ב־22 בנובמבר כל שלושת משחקי האמנזיה ישוחררו לקונסולת PS4 כאוסף, וכך בפעם הראשונה הגיימרים בקונסולות יוכלו לחוות את אותה חוויה ששחקני המחשב עברו. 

Amnesia: Collection הוא אוסף של שני הכותרים פלוס ההרחבה. הראשון הוא Amnesia: The Dark Descent, משחק האימה שיצא למחשב האישי ב־2010, ושנה לאחר מכן קיבלנו את ההרחבה Amnesia: Justine. המשחק השני הוא Amnesia: A Machine for Pigs, ונכון לעכשיו הוא גם האחרון בסדרה, שראה אור ב־2013 למחשב האישי. מאז ועד היום, הסדרה מעולם לא זכתה להניח את כף רגלה על אף אחת מהקונסולות, בין אם זה לדור הקודם או לדור הנוכחי.

כרגע, המשחק האחרון שפותח מצד Frictional, היה SOMA והוא שוחרר בספטמבר 2015 לפלטפורמות PS4 ולמחשב האישי. חצי שנה מאוחר יותר, החברה הודיעה כי המשחק מכר 250K עותקים, ובמקביל אישרה שהסטודיו עובד על שני משחקים חדשים.

טריילר ההכרזה:

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות