תאריך יציאת ההרחבה הראשונה של Dark Souls 3 נחשף

dark_souls_3_first_dlc-6

בנוסף לכך, גם טריילר שוחרר וגורם לנו שוב להרגיש שחזרנו לעולם האפל של סדרת Dark Souls

Dark Souls 3, משחק האקשן תפקידים מגוף שלישי, שפותח על ידי From Software והופץ בידי Bandai Namco Entertainment, מביא לנו פרטים חדשים על ההרחבה הראשונה כולל טריילר. אז ראשית, שמה של ההרחבה היא "Ashes of Ariandel", ובנוסף יכלול אזורים חדשים, נשקים, שריונות, ואיך אפשר בלי בוסים חדשים, קשים יותר ועם מראה מפחיד יותר משל השני? Dark Souls 3: Ashers of Ariandel ישוחרר ב־25 באוקטובר לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. ההרחבה השנייה תראה אור מוקדם שנה הבאה. Bandai Namco נתנה פירוט קטן על ההרחבה ואמרה:

חיזרו לעולם של Dark Souls 3 ותחשפו את הסוד האיום שנמצא בתוך הארץ הקפואה ללא השם. שחקנים ימצאו את עצמם צועדים לעבר הרפתקה חדשה עם מלא אויבים חדשים ומפחידים, אתגרים ועוד. לצד הדרך בעולם החדש, כדי לחקור ולמצוא את הרוע שגרמה לאדמה להשחת, השחקנים יקבלו נשקים נוספים, שריונים, כוחות חדשים להתנסות איתם. כמו כן, גם תכונות חדשות למצב המרובה משתתפים התחרותי הטוב בעולם.

אפשר כבר עכשיו לעשות 'הזמנה מראש' ל־Season Pass של המשחק, שכוללת את שתי ההרחבות, או בנפרד לקנות כל הרחבה כשהיא תשוחרר. למעריצי הסדרה יש למה לצפות, ועד אוקטובר, נהנה מהטריילר החדש:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה הרחבה מצויינת. מקווה שההרחבה תסביר את הסיפור מאחורי אולדריץ ואיך הוא נהפך לקניבל .מקווה גם לגלות את הקשר בין יורשקה ופרסילה. תצפו לביקורת ממני שוב על ההרחבה הזאת יחד עם עדכון על דעתי בנוגע לPVP של המשחק.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x