Resident Evil 7: Biohazard הוכרז; שחקני PS Plus יכולים להוריד את הדמו

horizontal_14658686781

ולראשונה בסדרה: הכותר השביעי יהיה מגוף ראשון ולא משלישי 

Resident Evil 7: Biohazard הוא משחק הישרדות אימה מגוף ראשון שמפותח ויופץ על ידי קאפקום, החברה שאחראית על פיתוח והפצת כל סדרת Resident Evil. שלשום, במופע של סוני בכנס E3 2016, נציג של קאפקום עלה לבמה והכריז על הכותר השביעי בסדרה, שלצידו, שוחרר גם דמו חדש ומסקרן שיהיה בלעדי למנויי PS Plus בקונסולת PS4, ולסיום הגרסה המלאה של המשחק תתמוך במשקפי המציאות מדומה PlayStation VR.

נתחיל עם הכותר עצמו, העלילה של Resident Evil 7: Biohazard תתרחש לאחר האירועים של Resident Evil 6 בימים המודרניים באמריקה הכפרית, ותכלול דמות ראשית חדשה שלה אין את כישורי הלחימה של הדמויות הראשיות מהמשחקים האחרים בסדרה. אמנם המשחק יהיה קשור לסדרה, אך אל תצפו לדמויות מהעבר לחזור מחדש, כי זה לא יקרה. ולראשונה בסדרה, הכותר החדש יהיה מגוף ראשון ולא משלישי כמו במשחקים הקודמים, אך עדיין יכלול נשקים ואופציה להילחם חזרה, אף על פי שהמפתחת אומרת כי היא לא רוצה שהמעריצים יצפו ליותר מדיי מהרובים. הכותר יכלול אלמנטים רבים מהמשחקים הקודמים, כגון חידות פאזל, הצמחיים המרפים יחזרו ועוד.

Resident-Evil-7-Biohazard

הדמו החדש – Resident Evil 7: Beginning Hour ברגעים אלו זמין להורדה למנויי PS Plus בקונסולת PS4. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות PlayStation ולהורידו. חשוב לומר כי הדמו אינו חלק מהמשחק המלא, אלא גרסה נפרדת שלא תיקח חלק בגרסה המלאה. בדמו אנחנו מתעוררים בתוך בית נטוש ורעוע כדמות מסתורית, שעליה אנו לא יודעים דבר. בהמשך אנחנו מגלים לאט לאט יותר, בעזרת קלטות S-VHS. מטרתנו היא לברוח מהבית, וכמובן להישאר בחיים.

Resident Evil 7: Biohazard יראה אור שנה הבאה ב־24 בינואר לפלטפורמות PS4, Xbox One ולמחשב האישי. ב־21 לחודש  Resident Evil: Umbrella Corps צפוי לראות אור לפלטפורמות PS4 ולמחשב האישי, בזמן שרימייק של Resident Evil 4,5,6 בדרך לקונסולות הדור הנוכחי (השישי שוחרר והחמישי ב־28 לחודש).

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מאוד מקווה שלא יבטלו את זה כמו Alisson Road Silent Hills PT

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x