Stellaris נמכר 'כמו לחמניות חמות'

יום אחרי היציאה, ההשקה של Stellaris מסתברת כהשקה הגדולה ביותר שחוותה Paradox.

משחק האסטרטגיה החדש של Paradox הוא משחק שונה במקצת, שכן Paradox יודעה בשל משחקי האסטרטגיה הפופולריים שלה, Hearts of Iron, Europa Universalis, וגם Cities Skylines שיצא בשנה שעברה. Stellaris שונה גם מבחינת הציפיות של הקהל מהאולפן, משחק אסטרטגיה המתרחש בחלל, וכעת – מסתבר שמדובר בהשקה המוצלחת ביותר  שהייתה ל-Paradox.

כבר אתמול, מספר שעות כעבור ההשקה, היו כשישים ושמונה אלף שחקנים ששיחקו בו-זמנית, יותר מאשר ב-Cities Skylines וכל משחק אחר של Paradox אי פעם. היום החברה שמחה להודיע שמספר עותקי המשחק שנמכרו כבר עבר את רף המאתיים אלף, ובכללי שבר כל שיא אפשרי לאותה תקופת זמן שהמשחק בשוק, ועכשיו הוא מוכתר כמשחק Paradox שנמכר הכי מהר.

אנחנו גאים מאוד בצוות Paradox על ההשקה הנפלאה,

אמר פרדריק ווסטר, מנכ"ל Paradox Interactive, ואיך שמכנים אותו בחברה, 'אדון משחקי המילים':

ההשקה היא תוצאה של עבודה קשה ומסירות החברה בכלל ואולפן הפיתוח של Paradox בפרט. קבלת הפנים החמה שקיבל המשחק על ידי השחקנים, המסתמנת לדוגמה לפי הביקורות שמעבירים השחקנים ב-Steam, זה כל מה שאנו צריכים כדי להוכיח שהעבודה הקשה שלנו השתלמה. המעריצים שלנו האמינו בנו ו-Stellaris יהיה חלק מהמסע של Paradox למשך זמן רב.

stellaris-gamepro

Stellaris הוא, כאמור, משחק אסטרטגיה, כאשר בו השחקן מוביל גזע, סיביליזציה משלו לכוח ותהילה במעמקי הגלקסיה. מהתחלות צנועות, אט אט להתפתח, לחקור את הלא נודע, לחוות תקשורת ראשונית עם גזע חייזרי, יישוב פלנטות שונות ועד קבלת החלטות קשות והאחריות של ניהול יחסים דיפלומטיים עם חייזרים שחוקרים גם הם את החלל. Stellaris מביא את האסטרטגיה של Paradox לסקאלה של גלקסיה.

Stellaris יצא אתמול, מחירו עומד על 40$, וביקורת שלנו תגיע בקרוב.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בצדק!

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x