צפו בטריילר הראשון למשחק הבא בסדרת '5 לילות אצל פרדי'

לאחר חודש של שקט מאז הכרזת המשחק המסתורי, מגיע הטריילר הראשון למשחק הבא שייקרא "Five Night's At Freddy's: Sister Location"

סדרת 'חמישה לילות אצל פרדי' (FNAF) מוכרת לכולנו כסדרת אימה מצליחה, שהתחילה את דרכה בקיץ 2014 והמשיכה עם עוד שלושה משחקים נוספים בסדרה שכל אחד שוחרר כל כמה חודשים (עד ה־4).

יתרה מזאת, בתחילת השנה שוחרר ספין אוף בשם Five Night's At Freddy's World, אך הוסר עקב ביקורות זועמות על כך שהמשחק יצא שבור. לאחר כל הסיבוכים הללו, סקוט הבטיח כי יותר לא יהיו משחקי FNAF, אך חודש שעבר ההבטחה נשברה על ידי שחרור תמונה מסתורית שמציגה בובה באמצע יחד עם המשפט "מעולם לא היה רק אחד".

Five Nights At Freddys Sister Location

בטריילר אפשר לראות ארבע בובות ממין נקבה, שישחקו כדמויות הרעות במשחק, אפשר להבין זאת לפי השם: "Five Night's At Freddy's: Sister Location". בנוסף לכך, במהלך הסרטון רשום: "פחד, פניקה, אימה, טרור. עמוק מתחת לאדמה, איפה שהזיכרונות ישנים, העצבים חסרי מנוחה והסודות אינם נשמרים". נראה מעניין, ונקווה שנשמע עליו יותר בקרוב. Five Night's At Freddy's: Sister Location יראה אור במהלך הסתיו הזה, לא ידוע אם רק למחשב האישי או גם למכשירי הטלפון והקונסולות, לכן נקווה שבשבועות הקרובים נראה יותר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x