משחק חדש ל"5 לילות אצל פרדי"? כנראה שכן

חושבים שארבעה משחקים וספין אוף מספיקים? סקוט חושב אחרת

זה לא חדש למעריצי הסדרה שמשחקים חדשים יוכרזו באתר של יוצר המשחק באמצעות תמונה, אבל הפעם זה שונה. לאחר שסקוט קאות'ון, מעצב המשחקים שאחראי בין היתר על סדרת "חמישה לילות אצל פרדי" (Fnaf), אמר שלא יהיו יותר משחקים בסדרה, הנה הוא חוזר בו (שוב) ומעדכן את אתרו בתמונה הבאה. לפני שאתם קופצים על הבחור, אי אפשר לדעת בוודאות שמדובר במשחק חדש בסדרה, וגם אם כן זה יכול מאוד להיות ספין-אוף.

משחק חדש ל"חמישה לילות אצל פרדי"? כנראה שכן » GamePro | חדשות משחקים

כפי שניתן לראות בתמונה, שם הסדרה נראה מעל הכיתוב "sister location", ניתן להסיק מזה ששם המשחק הבא יהיה "Sister Location? רק הזמן יכול לספר לנו. השם הזה יכול לרמז על מיקום שונה בו המשחק יכול להתקיים, מחוץ לפיצרייה. בFive Night At Freddy's 4 אנו משחקים בחדר של ילד קטן, כך שהסיכויים שהמשחק הבא יתרחש במקום אחר הם מאוד הגיוניים בהתחשב בנסיבה הזו. מה עוד ניתן למצוא בתמונה? את המילים "There was never just one". הם ממש מתחת לכיתוב הראשי, רואים? קשה לדעת מה זה אמור להביע, אבל האם זה משהו רע? הרי תחושת המסתורין הוא אספקט חשוב במשחקי Fnaf, אז פחות מידע- יותר לגלות במשחק, יש לזכור שזאת רק ההכרזה הראשונית ואין לדעת כמה מידע ייחשף על המשחק לפני היציאה שלו בהנחה שזה משחק.

המשחק הראשון בסדרה יצא באוגוסט 2014 וזכה לביקורות טובות, לאור הביקורות הטובות הוא קיבל פורט לאנדרואיד ולIOS. לאחר ההצלחה של המשחק הראשון יוצר המשחק מיהר להוציא עוד שלושה משחקים בסדרה שקיבלו ביקורות שונות, פושרות בעיקר. המשחקים האחרים קיבלו פורט לאנדרואיד ולIOS גם כן. המשחק האחרון שיצא בינואר 2016 היה ספין- אוף בשם Five Nights At Freddy's World, אך ירד ממכירות לאחר ביקורות זועמות הטוענות שהמשחק יצא מוקדם מידי והשאיר חוויה לא גמורה.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שיחקתי בכל הסדרה, וככל שהמשכתי, הבנתי שזה בולשיט. שיחקתי אותם רק בגלל השיווק. עכשיו המסתורין הזה כבר לא יעבוד עליי.

זה טריק ידוע של מפתחים, לתת לקהילה מרחב דמיון לפתח את העולם ואת הקונספירציות ביצירה.

האם זה רע? זה לא… האם זה בולשיט? תלוי בקהילה ^^