EA מודיעה: Star Wars Battlefront 2 אושר; "יכיל תוכן מהסרטים החדשים"

Star-Wars-Battlefront-Beta-Screenshots-4

"ל־Battlefront 2 יהיה עולמות גדולים יותר וטובים מהקודם" כך הצהיר מנהל הכספים של EA, בלייק ג'ורגנסון

סדרת Star Wars ממשיכה לצמוח, והפעם עם משחק חדש בסדרת Battlefront, שיהיה המשך לקודמו. בימים האחרונים, חברת Electronic Arts שחררה את דו"ח שנת הכספים שלה, ושמה בלייק ג'ורגנסון, מנהל הכספים של EA מאשר כי Star Wars Battlefront 2 בפיתוח. בנוסף, הוא הציג בפנינו כמה סטטיסטיקות נחמדות על המשחקים של EA במהלך שנת הכספים האחרונה שלה, כמו Star Wars Battlefront ששוחרר בנובמבר האחרון, ונכון להיום המשחק מכר 14 מיליון עותקים, מעל ל־54 מיליון איש שיחקו בשנת 2015 במשחקי הספורט של EA בקונסולות, ולסיום, 200 מיליון הורידו את משחק המובייל החינמי The Sims של EA. לפרטים מלאים לחצו כאן.

ובחזרה לנושא המרכזי – Star Wars Battlefront 2, שהוכרז אמש, יראה אור מתישהו שנה הבאה, ככל הנראה לפלטפורמות Xbox One ,PS4 ולמחשב האישי. בלייק לא פירט רבות על המשחק מלבד כמה מילים:

ל־Star Wars Battlefront 2 יהיה עולמות גדולים יותר וטובים מהקודם, ובנוסף יכיל תוכן נוסף מהסרטים החדשים. המשחק יראה אור שנה הבאה.

Star Wars Battlefront הכיל תוכן רק מסדרת הסרטים המקורית Star Wars, בזמן ש־Battlefront 2, שעדיין לא ידוע מאילו סרטים הוא יכיל תוכן, אבל היי "מהסרטים החדשים" ככל הנראה מרמז לנו שהכותר יציג תוכן גם מ־Star Wars Rogue One, הספין אוף שיראה אור בדצמבר השנה, ואולי גם מהפרק השמיני של הסרט Star Wars שיצא לאקרנים שנה הבאה.

בלייק לא ציין ספציפית על תאריך שחרור למשחק, ולכן עדיין יש ספקולציות באוויר על כך שאולי המשחק יראה אור מוקדם שנה הבאה, לקראת סיום שנת הכספים 2016 של EA, או אולי המשחק יראה אור בשנת הכספים 2017, שמתחיל ב־1 באפריל ויסתיים ב־31 במרץ 2018. את הספק הזה אנו מקווים לגלות בחודשים הקרובים עם מידע חדש על המשחק או אולי חודש הבא ב־EA Play.

מתלבטים אם לקנות את Star Wars Battlefront? שנייה לפני שאתם קונים, EA נותנת לכם את האופציה להוריד את המשחק למשך 4 שעות כניסיון לפני קנייה. כל שעליכם לעשות הוא ללכת לחנות Origin, להיכנס ל־Trails ולהורידו.

[divider]

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות