למה לא אוהבים את טריילר החשיפה של CoD: IW? מנכ"ל אקטיויז'ן מגיב

יותר מפי 2 משתמשי יוטיוב הצביעו נגד (דיסלייק) טריילר החשיפה של המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי. מנכ"ל החברה מנמק את הסיבות.

במהלך שיחת הוועידה של Activision Blizzard, ביקש אחד המשקיעים את מנכ"ל החברה את תגובתו הראשונית על היחס השלילי לו זכה טריילר החשיפה של 'Call of Duty: Infinite Warfare', שכרגע עומד על 418K דיסלייקים, לעומת 195K לייקים, שיא שלילי ביוטיוב למשחק בסדרה. מנכ"ל Activision, אריק הירשברג השיב:

"קודם כל, אתה חייב לאהוב את התשוקה של הגיימרים. זו תעשייה שאין כמותה ואנחנו אוהבים שהמעריצים שלנו מתייחסים לזיכיון זה כמו שלהם. פשוט אין זיכיונות בידור רבים על פני כדור הארץ שיכולים ליצור סוג של תשוקה כמו Call of Duty. זה דבר טוב. "

Call of Duty Infinite Warfare יוטיוב

לטענתו אקטיויז'ן מקשיבה למעריצים ולבקשת השחקנים, ובמיוחד אלה המבקשים לחזור ללוחמה קרקעית, ללא כל הקפיצות והניתורים באוויר, עבור אלה, לטענתו, החברה החליטה להביא את Call of Duty: Modern Warfare בגרסה מחודשת השנה.

"שנית, כמובן שאנחנו יודעים שיש אנשים בקהילה שלנו אשר מתרפקים על משחקיות על הקרקע בלבד, וזו הסיבה שהחזרנו את מודרן וורפר. אבל יש לנו גם מיליוני אנשים בקהילה שלנו שרוצים לחוות התנסויות חדשות וחדשניות במשחק בכל שנה, ו-Warfare Infinite הולך לספק את זה. החדשות הטובות הן שהשנה מצאנו דרך כדי לספק את שני סוגי השחקנים שלנו בחבילה אחת, תוך שמירה על הקהילה שלנו יחד."

"בלאק אופס 2 גם זכה לתגובות שליליות"

נראה שענין הדיסלייקים מציק להירשברג, שכן הוא המשיך להתייחס אליו וניסה להשוות את טריילר החשיפה לטריילר חשיפה אחר, לפני 4 שנים של המשחק Black Ops 2. לטענתו, בזמנו הטריילר של BO2 זכה להתייחסות השלילית הגבוהה ביותר אי פעם עבור סדרת Call of Duty, ולאחר מכן כולנו יודעים עד כמה הקהילה בסופו של דבר אהבה ואימצה את המשחק.

"ראינו את זה בטריילר החשיפה של Black Ops 2, אשר לקח את הזיכיון אל העתיד בפעם הראשונה, וזכה לדיסלקיים יותר מכל כותר אחר בסדרה ועדיין המשיך להיות המשחק הכי מוצלח שלנו אי פעם."

בלאק אופס 2, העתידני הראשון
בלאק אופס 2, העתידני הראשון

האמת שהצבעות בטריילר החשיפה של בלאק אופס 2 עומדות על 158K לייקים לעומת כ-60K דיסלייקים. המנכ"ל סיים באומרו כי הזמנות מראש עבור 'Call of Duty: Infinite Warfare' חזקות, והזיכיון של קול אוף דיוטי מעולם לא היה חזק יותר.

"מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא שאם אנחנו תמיד נעשה את מה שעבד בעבר ואף פעם לא ניקח שום סיכונים יצירתיים, לא היה לנו זיכיון שכזה. היום שנתחיל לדאוג הוא היום שנפסיק לנסות דברים חדשים."

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא היה נשמע ממש נחמד.
מה שלא אהבתי זה רק הגרפיקה פשוט ילדותית וישנה,צריכים להתקדם

לא מבין איך אנשים עדיין משחקים קול אוף דיוטי. נכנסתי לבלאק אופס 3 אצל חבר וחטפתי סחרחורת אחרי עשר דקות

לך לרופא אחי

מענין מאוד שיש לו תירוץ לכל דבר, אבל למה לשקר למשקיעים ולא לספר להם את האמת שאם לא יהיה חידוש לקוד4, המכירות יצנחו

איך אתה יודע שהוא לא אמר להם את זה?

כולם יודעים שהחידוש לקוד4 הוא בשביל להגדיל את המכירות וגם המשקיעים יודעים

איזה חרטטן! לא מקשיבים שם לקהילה בשיט! אין על באטלפילד בעולם

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x