PAX 2016: שני סרטוני משחקיות ראשונים של Outlast II נחשפו

outlast_2_header_1

העוקב שלי בטוויטר על Red Barrels בשנתיים האחרונות היה שווה את זה ולו רק בשביל הרגע המשמח הזה

Outlast II הוא משחק אימה מגוף ראשון שמפותח ויופץ בידי הסטודיו Red Barrels. לקראת תחילת החודש המפתחת הכריזה בטוויטר כי היא הולכת להופיע באירוע PAX 2016 שהתחיל שלשום ויסתיים היום. במהלך ההודעה היא אמרה כי דמו חדש של Outlast II ייחשף ויאפשר לקהל שבאירוע בלבד לשחק בו. וכך זה קרה, נציג מהאתר Gamespot הופיע שם, שיחק את ה-15 דקות של הדמו והעלה לערוץ היוטיוב של האתר. לדבריו היו עריכות בסרטון, ספוילרים והכל, לכן הסרטון התחלק לשניים והם באורך 10 דקות.

להלן הסרטונים:

אפשר לראות את השיפור בגרפיקה, המצלמה שודרגה, מקומות נהיו יותר פתוחים לעומת הראשון, מקומות חדשים להתחבא, אויבים חדשים בדרך ועוד. פיתוח המשחק החל זמן קצר לאחר שחרור ההרחבה של Outlast, וההמשך הוכרז באוקטובר 2015, במהלך ההכרזה המפתחת ציינה כי המשחק יתקיים במקום אחר ולא בבית המשוגעים, כמו כן הדמויות יהיו חדשות לגמרי, הגדרות חדשות התווספו ועוד. אז מה אתם חושבים? האם המשחק יהיה מפחיד כמו הראשון או יותר? כי כרגע, על פי תגובות מאנשים ששיחקו בו, הם יצאו עם צרחות.

Outlast II הוא במקום הראשון אצלנו בכתבת עשרת משחקי האימה של השנה, והוא יראה אור בסתיו לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות