Outlast – תאריך יציאה ל-PC הוכרז

outlast

משחק האימה הישרדות שהוכרז גם ל-PS4 ישוחרר למחשב (סטים) ב-4 לספטמבר.

בתערוכת E3 הדגימה חברת Red Barrels, שמורכבת ממפתחים לשעבר בחברות יוביסופט ו-Naughty Dog סרטון משחקיות של משחק הבכורה שלה Outlast.

הסרטון הציג קטע משחקיות ארוך יחסית, באורך של 11 דקות, על קונסולות הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 4 והמשחק היה מועמד ל Game Critics Awards כמשחק ההורדה הטוב ביותר בתערוכת E3 (נבחר המשחק Transistor).

ב-Outlast אתם תשחקו את מיילס אפשור, עיתונאי סקרן שפורץ למקלט ישן וגדול הממוקם בהרים המבודדים של קולורדו, מקקלט שידוע כרוחש רוחות רפאים. מיילס ינסה לפענח כל מיני סודות תאגידיים השוכנים בתוכו כשעל הדרך, לטענת המפתחים, הוא כנראה יסבול מפחד. אחד האלמנטים העיקריים במשחק יהיה ההתגנבות, שיאפשר לכם להתחמק מאויבים ולנסות להתקדם במשחק בלי לקחת סיכונים מיותרים.

outlast game

משחק אימה נוסף שהוכרז לאחרונה ל-PS4 הוא Daylight שמפותח על המנוע החדש Unreal Engine 4 של חברת Epic וייקח אתכם למסע דרך בית חולים נטוש, כשהדבר היחיד שיש לכם הוא טלפון נייד שמשמש כמקור אור.

נראה כי ז'אנר האימה/הישרדות מתעורר לחיים בתקופה האחרונה, הודות למשחקי הזומבים שמציפים את הענף, וגל של משחקים מבטיחים הולך לשטוף אותנו. מעריצי הז'אנר בעיקר מחכים למשחק אחד- The Evil Within.

Outlast ישוחרר למחשב האישי דרך סטים ב-4/9, ויימכר ב-19.99$. תאריך לפלייסטיישן 4 עדיין לא הוכרז.

תודה לפוליגון.

[divider]

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה משחק חזק ומפחיד!