סינגלפלייר ל־Titanfall 2 אושר

titanfall-2

בנוסף לכך, מתוכננת סדרת טלוויזיה שתתבסס על טייטנפול 

Titanfall 2, המשחק השני בסדרת משחקי היריות החדשה שמפותח על ידי חברת Respawn ויופץ בידי EA, יכלול סינגלפלייר ובנוסף גם סדרת טלוויזיה על טיטנפול 2, כך אישר ג'סי סטרן, הכותב הראשי של המשחק.

אמש, התראיין סטרן למגזין Forbers, שם הוא חשף כמה פרטים על עתידו של המשחק, וגם על פרויקט צדדי. הוא התחיל עם ההכרזה המשמחת ביותר על כך ש Titanfall 2 יכלול קמפיין.

כזכור, הכותר הראשון הכיל מצב אונליין בלבד, מה שאיכזב לא מעט מעריצים שהגיעו עם ציפיות ממפתחת חדשה שמייסדיה חתומים על סדרת קול אוף דיוטי.

סטרן גם שיתף מידע על כך שסדרת טלוויזיה (ספין אוף) על טיטנפול 2 נמצאת בעבודה על ידי Lions Gate Entertainment, שאחראית על סדרת סרטי "משחקי הרעב". סטרן עוד אמר כמה מילים על עתידה של תכנית הטלוויזיה ועל עלילת הסדרה:

פרוייקט כזה הוא מאוד יקר, בכל זאת, החומר שממנו טייטנפול עשוי הוא לא פשוט. אנו מנסים למצוא את הדרך הנכונה כדי לספר סיפור טלוויזיוני טוב 

בנוגע לעלילה, התראיין סטרן גם לאתר GamingBolt ובראיון הוא זרק סטרן כמה רמזים די מפתיעים וטען כי הצוות יקדיש יותר תשומת לב לסיפור הצד של החוויה, הוא ציין נושאים של לוחמה הקולוניאלית עולמית המערבת מושגים הקשורים למהפכה האמריקאית ומלחמת האזרחים שבאה לאחר מכן.

במקום נקיטת גישת Sci-Fi מסורתית אנחנו הולכים לכיוון של איך תיראנה ספינות ומכונות שתוכננו עבור חפירה ובנייה, הריסה ועבודת אדמה, ומה קורה כאשר הם הופכים לכלי מלחמה.

טוב, לא ברור למה התכוון המשורר אבל את הסקרנות שלנו הוא כבר תפס.

פיתוח המשחק Titanfall 2 החל בסוף שנת 2014 והמשחק צפוי להשתחרר לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי בשנת הכספים הנוכחית של EA, שזה בין ה־1 באפריל לבין ה־31 במרץ 2017.

[divider]

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות