נראה ש Titanfall 2 יושק בעתיד דרך סטים

Titanfall Intro

מייסד ריספאון מביע צער על כך ש Titanfall לא נמצא בסטים, אך חושב כבר על העתיד

גרסת ה PC של אחד ממשחקי היריות שעשו הכי הרבה רעש השנה, זמינה רק דרך שירות המשחקים של חברת EA, הלא היא Origin. המשחק Titanfall שהיה אמור להביא את האלטרנטיבה המשמעותית לסדרת משחקי היריות שיצרו מקימיו (קול אוף דיוטי), איבד לאט לאט מהקסם שאפף אותו לפני ואחרי ההשקה אך עדיין נשאר משחקי יריות מגוף ראשון טוב ומהנה ברשת. מה שבטוח זה שהמשחק היווה השפעה עצומה למשחק קול אוף דיוטי הבא, ששינה לחלוטי את מכניקת הליבה של הסדרה עם חיילים שמסוגלים לקפוץ לגבהים.

מאחר ונחתם בזמנו הסכם הפצה בין חברת EA לבין חברת ריספאון, מפתחת המשחק, הבאתו של המשחק הראשון לעבר סטים הוא משימה כמעט בלתי אפשרית, אך מייסד החברה רומז כי הוא לא רואה סיבה למה לא להביא את המשחק הבא בסדרה, שכרגע נקרא לו Titanfall 2, לסטים, שכידוע הגיעה לאחרונה ל 100 מיליון משתמשים רשומים.

titanfall-מצב משחק DLC

וינס זאמפלה, התראיין לאתר Game Informer ודיבר על כך שהוא מצטער על כמה מההחלטות בנוגע למשחק הראשון, אך העתיד עדיין לפנינו:

כמובן שהיינו רצים שהמשחק (הראשון) יהיה ב- Steam מהיום הראשון, אבל בשלב מסוים זה פשוט לא הגיוני יותר ואתה מתחיל להסתכל לעבר העתיד ואני חושב שאנחנו לא צריכים לעשות את אותה החלטה שוב

Titanfall שוחרר במרץ השנה לקונסולות האקסבוקס של מיקרוסופט ולמחשב האישי, שחקני הפלייסטיישן לא זכו לגרסה משלהם בהמשך להסכם שותפות בין מיקרוסופט ל EA. המשחק וזכה לביקורות טובות ולקהילה של כ 8 מיליון שחקנים ברחבי העולם.
משחק ההמשך עדיין לא הוכרז רשמית, ונראה כי הוא לא יהיה יותר אקסלוסיבי לחקונסולות של מיקרוסופט, וכשזה יקרה, אנחנו כאן נדאג לעדכן אתכם.
[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא אהבתי את הקטע של הקפיצות הגבוהות. אני אישית לא מצליח לשחק בגלל זה.