Rainbow Six Siege הזדהב. טריילר חדש שוחרר

Rainbow-Six-Siege-has-gone-gold

אחד המשחקים הגדולים של שנת 2015, שסיומה עומד בפתח, מגיע לסיום תהליך פיתוחו. Rainbow Six Siege הזדהב וינחת ב-1 בדצמבר

לפני שעות אחדות, הודיעה מפתחת ומפיצת המשחק – יוביסופט, על סיום תהליך פיתוחו של Rainbow Six Siege, אחד המשחקים הגדולים שלה בשנים האחרונות – כך לפחות על פי דבריה. לצד החדשות המשמחות לקהל המעריצים שצבר המשחק בשנים האחרונות עוד מאז תחילת תהליך פיתוחו, יוביסופט לא משאירה אותנו במתח ודואגת לשחרר טריילר נוסף למשחק תחת השם "Inside Rainbow".

Rainbow-Six-Siege-RELEASE-DATE

הטריילר החדש מוסיף עוד נדבך לצוותים המיוחדים במשחק, והפעם הוא מתמקד בכוחות הרוסים המיוחדים ללוחמה בטרור, העונים לשם "ספטסנז", ובמהלכו ניתן לראות את הציוד והנשקים המיוחדים שבהם משתמשים הכוחות המיוחדים המדוברים. למען הסר ספק, הטריילר רבוי באקשן ודם כמו שרק יוביסופט יודעת לעשות.

אף על פי שהמשחק היה צריך כבר להיות משוחרר במהלך חודש אוקטובר הנוכחי, Rainbow Six Siege נדחה לחודש דצמבר. לצד הדחייה, יוביסופט ציינה פעם אחר פעם כי למשחק יש את הפוטנציאל להפוך ל-FPS הנמכר ביותר של החברה.

כאמור המשחק עתיד להשתחרר ב-1 בדצמבר הקרוב ויגיע ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי. עד אז, יש לא מעט זמן ליוביסופט לעבוד על תיקוני באגים ואופטימיזציה ולדאוג שהשקת המשחק לא תיתקל חלילה בתקלות כפי שנוכחנו לראות בהשקות האחרונות של יוביסופט.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x