Rainbow Six Siege נדחה

יוביסופט דוחה את הפרק הבא בסדרת ריינבוסיקס, משחק היריות הטקטי שלה יושק באיחור של חודשיים, בדצמבר

חברת יוביסופט הכריזה הלילה באמצעות פוסט שהעלתה לבלוג הרשמי של החברה, כי היא דוחה את אחד המשחקים הגדולים שלה השנה, Rainbow Six Siege שמקבל תאריך יציאה חדש, ה-1 בדצמבר, 2015.

הסיבה המרכזית לדחיה של המשחק מאמצע אוקטובר היא שגם לאחר ההדגמות באירועים כמו E3 או Gamescom, המשוב שהחברה קיבלה משחקנים שהתנסו בשלב האלפא של המשחק, גרם לה להחליט שהמשחק לא יהיו מוכן בעוד פחות מחודשיים ויש עוד על מה לעבוד:

משוב שחקנים בשלב האלפא היה חיוני להתפתחות של Rainbow Six Siege ואנו מקשיבים למה שיש להם לומר כי זה עוזר לנו להבין כיצד אנו יכולים לשפר את החוויה שלהם, ואנחנו רוצים להודות לכל מי שלקחו חלק בתהליך עד כה.

Rainbow-Six-Siege-RELEASE-DATE

בחרנו לדחות את ההשקה כדי לשפר את חויית ה- Co-op, לכוונן את הנשקים והגאדג'טים במשחק ולבצע ליטושים אחרונים של התפריט והממשק.

שלב הבטא של המשחק יצא לדרך כמתוכנן, ב-24 לחודש ספטמבר, מה שיאפשר ליוביסופט לקבל משוב נוסף מהקהילה שתוכל לנסות את המשחק למשך פרק זמן ארוך יותר מהמתוכנן, לשלב זה.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege ישוחרר ב-1 בדצמבר ל-PS4, Xbox One ול-PC.

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יופי רק שלא יצא משחק שבור אני מצפה ליראות משהו על הקמפיין של Siege
עדיין לא שמענו ראינו טריילר של סינגל פלייר

מפני שאין

למעשה יש, במהלך E3 הוכרז כי אנג'לה באסט תשחק את המנהיגה של ארגון Rainbow Six החדש, בשם הסוכנת שש (מאוד מקורי יוביסופט). זה נכון שהקמפיין לסינגל לא יהיה מורכב ומפורט כמו בעבר ויש מצב שהוא יהיה פשוט מצבי המולטיפלייר של המשחק עם בוטים, אבל להגיד שאין זה קצת לא מדויק.