הבטא הסגורה ל-Rainbow Six: Siege יוצאת לדרך

Rainbow Six Siege BETA IS OUT

בעוד מספר שבועות Rainbow Six:Siege יגיע למחשבים ולקונסולות הראשיות ברחבי העולם, אך לבינתיים כל מי שהיה בר מזל בשביל להיכנס לבטא הסגורה יוכל לנסות את המשחק החל מהיום.

זו הייתה שנה מרגשת ביותר עבור מעריצי זיכיון Rainbow Six, לפני כשנה יוביסופט "הפתיעה" את כולנו כאשר הכריזה על נטישת Rainbow Six: Patriots ובמהלך כל השנה לא שכחה לזרוק לנו עוד טעימה מן המשחק הבא בסדרה- Rainbow Six: Siege שככל שמועד שחרורו מתקרב, ההתרגשות והצפייה אליו גוברים.

בחודש שעבר, הודיעה יוביסופט כי היא דוחה את המשחק בחודשיים, על מנת שתוכל להמשיך וללטש את מצב האונליין שלו, בעקבות ריקושטים שהתקבלו משלב האלפא של המשחק. במקביל שחררה החברה מסדרת סרטונים את כל היחידות שייכללו במשחק, ושלב הבטא של המשחק יוצא לדרך היום כמתוכנן, ה-24 לחודש ספטמבר, מה שיאפשר ליוביסופט לקבל משוב נוסף מהקהילה שתוכל לנסות את המשחק למשך פרק זמן ארוך יותר מהמתוכנן, לשלב זה. טריילר רשמי לבטא:

*אל דאגה אם נרשמתם ועדיין לא זכיתם לקבל גישה לבטא, אתמול דיברנו עם נציגים של יוביסופט בטלפון ונמסר לנו שהיא תמשיך לשלוח בגלים קודים לבטא.

תקופת ההמתנה הארוכה של מעריצי הסדרה עומדת להיגמר ובקרוב ייצא סיקור של גיימפרו על הבטא הסגורה, שבמסגרתו ננסה לקבוע האם אכן זהו הR6 שכולנו חיכינו לו. לאלה מיכם שקיבלו גישה לבטא, מה אתם חושבים על המשחק עד כה? ספרו לנו בתגובות! 

Tom Clancy's Rainbow Six Siege ישוחרר ב-1 בדצמבר ל-PS4, Xbox One ול-PC.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש לי והורדתי וזה לא עובד לי