"מקס הזועם" – כל הביקורות כאן

mad-max-review-round-up

ספטמבר מסמן את תחילתה של עונת החגים ו-MAD MAX מתחיל את חגיגת ההשקות ביחד עם מטאל גיר סוליד החדש. מה חושבים עליו המבקרים?

מקס הזועם שוחרר בארה"ב בדיוק ביום בו סנייק ממטאל גיר סוליד 5 נחת ושכנע את כולנו שהוא מועמד ראוי לתואר משחק השנה. עם זאת, העיתוי הבעייתי לא היה אמור להפריע למותג שצבר פופולאריות רבה אחרי "מקס הזועם: כביש הזעם" לו הביקורות היו מעולות.

אך הדעות של המבקרים לאחר סבב הביקורות הראשון, שכולל בעיקר ביקורות על פלטפורמת ה-PS4, חצויות. לא כולם אהבו את מקס הזועם וכבר הרבה זמן לא ראינו ביקורות כל כך מעורבות למשחק.

פיטר בראון מהאתר גיימספוט העניק למשחק ציון חלש 6/10 ומבכה בעיקר על מערכת הקרב של המשחק:

מערכת הלחימה של MAD MAX לא תיתן לכם להנות, ופעילויות חוזרות ונשנות כגון חיפוש עבור גרוטאות במחנות אויב קטנים משעממת. מקס הזועם מציע כמה חוויות גדולות, אבל למשחק שמנסה לכפות את מציאות ההישרדות עליך, הוא עושה עבודה גרועה.

MAD MAX REVIEWS

גם באתר פוליגון לא התרשמו מהמשחק וvעניקו לו הציון הנמוך ביותר עד כה-5/10:

המשחק מקס הזועם הוא בדיוק ההיפך מזיכיון הסרט שובר הקופות של הקיץ, ולמרות סצנות מרדף ופיצוצים גדולים וקרבות עקובים מדם, שום דבר מהם לא ייחקק בזכרונכם.

המגזין הפופולארי גיימאינפורמר העניק למשחק ציון חביב של 7.5/10 ולמעריצים של הזיכיון היא מבטיחה הנאה:

מעריצי מקס הזועם עשויים ליהנות משיוט בעולם פוסט-האפוקליפטי שהמשחק מעניק, אבל לצד הפעילויות החוזרות ונשנות, זה מתי שהוא מתחיל לעייף

מקס הזועם ביקורת

אחד הציונים הגבוהים למשחק מגיע ממגזין הגיימינג הספרדי הובי-קונסולאס, שמעניק למשחק 9/10:

מקס הזועם הוא באמת קונבנציונלי, שילוב של נהיגה וחקירה עם מערכת לחימה בהשראת משחקי באטמן. שילוב הז'אנר, התוכן העצום הזמין והעיצוב ברמה המעולה הם ממכרים מספיק כדי לשמור אותנו במשחק למשך שבועות.

מקס הזועם ביקורות

גם ב IGN (העולמי) אהבו את המשחק עם ציון לא רע 8.4/10:

זה (מקס הזועם) מקום קונפליקטי של ייאוש, מגרש משחקים אישי של פעולות חבלה והתקדמות כפייתית, בלתי פוסקת שאני לא יכול לחכות לחזור אליו

MAD MAX REVIEW ROUNDUP

להלן הציונים והביקורות העיקריות למשחק "מקס הזועם":

Mad Max ישוחרר אצלנו ב-4 בספטמבר הקרוב ויגיע לקונסולות Xbox One ,PlayStation 4 וגם למחשב האישי. במרץ האחרון, בדומה למורטל קומבט X, בוטלו גרסאות המשחק לקונסולות דור הקודם, ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3.

[divider]

Review Overview

Xbox One - 7.8
PS4 - 7.2

7.5

ממוצע ביקורות

User Rating: 3.81 ( 4 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

קניתי אתמול ומאז אני לא מפסיק לשחק, פשוט כיף לשחק.

קוייתי שהוא יהיה מוצלח (לאוולנס ולמקס שמורה םינה חמה אצלי בלב)- ונראה שלא התבדתי.
כנראה שאוודה שאני עומד בדרישות המערכת ואקנה!

דווקא נראה משחק מהנה.