Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – כל הביקורות כאן

MGS-V-ALL-ReviewS

שעת המבחן של היידאו קוז'ימה מגיעה, והגאון היפני יכול להמשיך לחייך ולנשום לרווחה, כי המשחק האחרון שלו בסאגת מטאל גיר סוליד מקבל ציונים נדירים

לפני קצת יותר משנה וחצי שוחרר האפילוג למטאל גיר סוליד 5 שנקרא MGS V: GZ שהיה אמור לתת למעריצים אתנחתה מספקת לקראת הדבר הגדול והאמיתי, אחד המשחקים היותר מצופים של השנים האחרונות, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

גראונד זירוס לא זכה לביקורות טובות, יחסית לסטנדרט שהסדרה הזו היתה מורגלת אליו, בעיקר בגלל הסיבה שהפאן העלילתי שלו היה קצר והמבקרים התייחסו אליו בכל זאת כאל משחק באורך מלא. מאז, הציפיות מהגאון קוז'ימה היו בשמיים וככל שהזמן עבר וההשקה התקרב ליעדה, אנחנו בטוחים שגם קוז'ימה בעצמו כבר חשש שהתעשייה השתנתה ולא כל-כך מבינים אותו או את יצירותיו.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain E3 2014

V זה הניצחון של קוז'ימה

קצת פחות משבוע לקראת ההשקה הרשמית, הביקורות כבר החלו לזרום ונראה כי הביקורת הספרדית הראשונה למשחק, סימנה לשמחתנו את הבאות, וממוצע הציונים למשחק עד כה עומד על מספר מדהים של 95/100, מתוך כעשרים ביקורות.

פיטר בראון מהאתר גיימספוט העניק למשחק ציון מושלם 10/10 עמוס בסופרלטיבים המכוונים ישירות לגאון קוז'ימה:

מעולם לא היה משחק כזה בסדרה עם כזה עומק, עם כל כך הרבה נפח בתוכן. האלמנטים הטובים ביותר ממשחקי העבר נמצאים כאן, עם תוספת עצומה של משחק עולם פתוח.

כשזה מגיע לסיפור העלילה, מעולם לא היה משחק מטאל גיר כל כך עקבי בטון העלילה שלו, נועז וכל כך שובה לב בפרזנטציה שלו. "פנטום הכאב" עשוי להיות מתחרה לאחד ממשחקי הפעולה הטובים ביותר שנעשו אי פעם, והוא ללא ספק משחק מטאל גיר הכי טוב שיש.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain REVIEWS

ציון מושלם 10/10 הגיע גם מהאתר IGN ("יצירת מופת") שמציין כי למרות לא מעט משחקי עולם פתוח בסביבה, מטאל גיר הוא בין היחידים שממש דוחף אותך קדימה בצורה האינטלגנטית ביותר וברמה אחת מעל שאר המשחקים.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain IGN REVIEW

ציון מושלם נוסף מגיע מהאתר  God is a Geek שמכתיר את המשחק כאחד הטובים שנעשו אי-פעם:

זה לא רק משחק מטאל גיר הטוב ביותר, ולא רק משחק ההתגנבות הטוב ביותר, זה אחד המשחקים הטובים ביותר שנעשו אי פעם

מגזין הגיימינג הפופולארי גיימאינפורמר מעניק למשחק ציון 93 ועונה על השאלה איך הסדרה מצתליחה להחזיק כל-כך הרבה שנים:

סדרה לא יכולה לשרוד כל כך הרבה זמן בלי להתפתח, ומטאל גיר החדש הוא עדות לחשיבות של לקיחת סיכונים: עולם פתוח, בסיס להתאמה אישית, מבנה משימה משתנה – כל אלה הם לא היבטים מסורתיים של מטאל גיר, אבל הם מה שעושים אותו לכזה משחק יוצא דופן.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain SCORES

ציון 90 מגיע מכריס קרטר מהאתר destructoid שמשבח את עבודתו האחרונה של קוז'ימה בסדרה:

למרות העובדה שנתקלתי בכמה מכשולים בדרך, מטאל גיר החדש מרגיש כמו חגיגה בו זמנית של הסדרה, אך גם פרק חדש בהחלט. זה קשה ונוצץ, וזה ראוי שאם זה משחקו האחרון של קוג'ימה בסדרה, זה חייב להיות ברמה מאוד גבוהה.

להלן הציונים והביקורות עד כה למשחק Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

https://www.youtube.com/watch?v=xTrhGCH9TOk

יש לציין שכל הביקורות כרגע נעשו על קונסולת PS4 והציון הממוצע הוא לקונסולה זו. נעדכן ציונים שיגיעו מפלטפורמות אחרות בהמשך.

"מטאל גיר סוליד 5" ישוחרר ב-1 בספטמבר ל-Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 ו-Playstation 4, וגם למחשב האישי.

[divider]

Review Overview

פלייסטיישן 4 - 9.5

9.5

ממוצע ביקורות

User Rating: 4.07 ( 6 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה משחק ממש טוב. אבל נראה גם מסובך קצת

רק עוד שבוע!!!!