אגדת ה-WWE רודי פייפר הלך לעולמו. דיוק ניוקם נפרד

המתאבק האגדי רודי פייפר שמשפט שלו בסרט קולנוע נכנס דווקא לפנתיאון המשפטים הגדולים בתעשיית הגיימינג, הלך לעולמו בגיל 61.

המתאבק רודי פייפר, אגדת ה-WWE של שנות ה-80 וה-90 שהיה ידוע יותר בכינוי "הוט-רוד", מת בגיל 61 כתוצאה מהתקף לב. פייפר שנכנס להיכל התהילה בשנת 2005, היה נכנס לזירה על רקע נגינה של חמת חלילים סקוטית לבוש בחצאית סקוטית אדומה ואף השתתף ב"רסלמניה". פייפר השתתף כדמות אותה יכלתם לשחק ב-WWE 2K14. בזירת ההאבקות האמיתית מעולם לא זכה בחגורת אליפות העולם.

מלבד קריירת ההאבקות של פייפר, הוא גם כיכב בקולנוע ובטלוויזיה, הזכור ביותר מהם הוא סרט מדע בדיוני משנת 1988, בשם "הם חיים" (They Live). הסרט מתאר את קורותיו של נווד בשם "נאדה" (רודי פייפר) שמגלה כי חייזרים הסתננו לכדור הארץ והתמזגו עם האוכלוסייה המקומית, ומפעילים שטיפת מוח גלובלית דרך אותות המשודרים מאנטנות הטלוויזיה המסתירים את חזותם המפלצתית.

הסרט זכה להצלחה והרוויח 10 מיליון דולר. המבקרים העניקו לו ציונים טובים ומשפטים מתוכו הצליחו להכנס דווקא לפנטיאון הציטוטים הגדולים של משחקי וידאו והידוע מכום הוא למשחק יריות בשם Duke Nukem 3D. המשפט מהסרט:

I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I'm all out of bubblegum

משחק הקאלט Duke Nukem 3D שוחרר ב-1996 ונחשב עד היום לאחד ממשחקי היריות מגוף ראשון הטובים בהיסטוריה, שהצליח להשפיע על דורות של מפתחי משחקים. אחד מהמאפיינים הזכורים ביותר של אותו משחק היה דמות המאצו' המחוספסת של דיוק ניוקם, חובב נשים הידוע שלא רק שאימץ את משקפי השמש והבלונג של פייפר, אלא גם לקח את המשפט למעלה והפך אותו לאחד הציטוטים הגדולים בהיסטוריה של הגיימינג:

It's time to kick ass and chew bubble gum… and I'm all outta gum

לאלה מיכם שהתגעגעו למשחקי דיוק ניוקם קלאסיים, והתאכזבו מנסיונות ההחייאה האחרונים של הסדרה, נזכיר לכם שבשנת 2013 שוחררה גרסה מעודכנת למשחק הקאלט בשם Duke Nukem 3D: Megaton Edition אותה תוכלו למצוא בסטים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שיחקתם אותה עם גרסת המגאטון כי לא ידעתי!!!
הורדתי אותה אתמול והתחלתי לשחק ו OMG!
מצאתי את עצמי משחק 4 שעות רצוף.
למרות שהגרפיקה זבל, המשחק מושלם!

תודה על הכתבה. ראיתי שפרסמו גם בויינט אבל בכלל לא הזכירו את דיוק ניוקם!
האיש היה אגדה!