רימייק למשחק Resident Evil 2 הוכרז רשמית

Resident Evil 2 Remake

לבקשת המעריצים: קאפקום הכריזה ש"Resident Evil 2 Remake" נמצא בפיתוח לאחר שקיבל תמיכה גורפת מהמעריצים

בינואר השנה, קאפקום השיקה חידוש למשחק הראשון בסדרה, שיצא ב-1996. החידוש התקבל בברכה ע"י המעריצים ונחשב להצלחה לא קטנה. המעריצים הנלהבים לא הסתפקו בזה ודרשו גם לפתח חידוש למשחק השני שיצא בשנת 1998, שנחשב לאחד המשחקים הטובים בסדרה כולה.

השיא היה כשהמעריצים לקחו את העניינים לידיים וצוות פיתוח איטלקי בשם InvaderGames החליט לפתח בעצמו חידוש למשחק בשם Resident Evil 2 Reborn שנבנה על המנוע Unreal Engine 4. הפרויקט הוא חינמי ונמצא כעת בשלב האלפא.

https://www.youtube.com/watch?v=m9CXf0PwSzc

Resident Evil 2 Remake concept

בהמשך, האיש שעמד במרכז הפיתוח של Resident Evil Remastered, הירוקי קובאייאשי (Hiroyuki Kobayashi), סיפר שמיד לאחר סיום הפיתוח הוא ניגש לבוס שלו עם רעיונות לפיתוח החידוש למשחק השני, והעלה תמונת קונספט של המשחק (בתמונה משמאל)

 

הפרויקט וגם ההשפעה של הירוקי לא נעלמו מעיניהם של המפתחים והם העלו שאלה למעריצים בפייסבוק של המשחק כדי לראות עד כמה הדרישה לחידוש המשחק, משותפת לכלל המעריצים.

 

הפוסט, כפי שאתם יכולים לראות, צבר למעלה מ-20,000 לייקים שסללו בסופו של דבר את הדרך להכרזה הרשמית של קאפקום על Resident Evil 2 Remake, שעליו יהיה אחראי צוות הפיתוח Capcom R&D Division 1. 

.[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x