צפו ב-18 דקות מרהיבות של No Man's Sky

משחק ה-IGN First לחודש יולי הוא לא אחר ממשחק האינדי שמסתמן כסנסציה הבאה בעולם הגיימינג – No Man's Sky, אמש שוחרר גיימפליי בן 18 דקות שמלמד אותנו עוד קצת על המשחק העצום.

ב-18 הדקות של הגיימפליי זכינו להתלוות לשון מארי, מפתח המשחק לטיול בעולם המשחק האין סופי, שמענו עוד קצת על המטרות במשחק ואיך שאפשר לשחק, המטרה העיקרית במשחק היא להגיע למרכז הגלקסיה, כאשר כל שחקן שישחק יתחיל את דרכו באחד מקצוות הגלקסיה העצומה במשחק, לא נחשף מה מחכה במרכז הגלקסיה, אך לטענת שון, הכל אפשרי, מעושר אין סופי ועד פיטר מולינו, ההפתעה כמובן תחשף שהשחקן יגיע למרכז הגלקסיה. כמובן שזו לא המטרה שכולם ישימו לעצמם, תוכלו גם לעבור מתחנות חלל לתחנות חלל אחרות לאורך כל חייכם במשחק מבלי לנחות על כוכב לכת אחד וזה עשוי להספיק לכם, הכל תלוי בשחקן ובמה שהוא רוצה לעשות. כמובן שגם אם מגיעים למרכז הגלקסיה המשחק לא נגמר ויש עוד המון לעשות.

לצד הדיבורים על המטרה במשחק, גילינו עוד קצת על מערכת הענקת השמות ליצורים וכוכבי לכת, ועל הדרכים להרוויח את מטבע המשחק ומחצבים שונים. לצד זה גם זכינו לראות בפעולה את מערכת השמירה על כוכבי הלכת וזכינו ללמוד קצת על איך פועל ה-AI במשחק. בנוסף נאמר שבהמשך החודש במהלך IGN First ידברו עוד על מערכת הכלכלה במשחק.

לבסוף את הגיימפליי קינח שון עם השווצה בגלקסיית המשחק האין סופית והציג כמות כוכבים וירחים מטורפת וכל זה רק בחלק קטן מיקום המשחק, מדהים.
עוד פרט קטן שכדאי לציין, המשחק רץ על 60 פריימים לשנייה על ה-PS4, כך שאם היו ספקות לגבי ביצועי המשחק על הקונסולה, אפשר לבטלן.

להלן הגיימפליי המדובר:

No Man's Sky יגיע מאוחר יותר השנה ל-Playstation 4 ולמחשב, תאריך השחרור המדויק צפוי להשתחרר בגיימסקום אך יש סבירות שהוא יפורסם במהלך חודש יולי במסגרת IGN First, נמשיך לעדכן. 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות