E3 2015: כרטיס הדגל החדש של AMD נחשף

AMD-R9-Fury-X

AMD חשפה את המעבד הגרפי החדש שלה.

שורה של כרטיסי מסך חדשים מגיעים מאת יצרנית הצ'יפים, AMD. המנהלת הכללית, ליסה סו, הכריזה במהלך מסיבת העיתונאים והראתה לנו את Radeon R9 Fury X – כרטיס הדגל החדש של AMD. היא הכריזה על Nano, סדרת 300, וסדרת R7 300. כרטיסי מסך אלו מיועדים לגיימרים שמחפשים רזולוציית 4K, מציאות מדומה, ועוד טרנדים שונים.

Radeon R9 Fury הוא, אומרת AMD,

המעבד הגרפי הכי מתקדם וחדשני שנוצר עבור השוק

הכרטיס משתמש בזיכרון פס-רוחב גדול עד כדי פי שלוש ביצועים לפי וואט מה-DDR5. מה שצוין לטובת הכרטיס החדש זו היכולת המושלמת למשחקים ברזולוציית 4K, והיכולת לעבוד עם הגל החדש של חומרת מציאות מדומה, כולל אוקולוס ריפט שידוע בדרישות הגבוהות שלו.

ליסה סו בפיסי גיימינג שואו.
ליסה סו בפיסי גיימינג שואו.

AMD הציגה גם פרוטוטייפ לפרויקט שלו היא קוראת "קוואנטום". הוא כולל שני צ'יפים חדשים, R9 Fury. על הבמה הוא נראה כמו שני מחשבי אלפא של אליינווייר בסנדוויץ'. "קוואנטום" מיועד למחשב, אבל בשל היותו אב-טיפוס, כנראה לא נראה אותו בדיוק ככה מיצרניות המחשבים, אבל עם עיצוב דומה בעתיד.

כל כרטיסי AMD מוכנים ל-Windows 10 וטכנולוגיות גרפיות חדשות כגון DirectX 12 של מיקרוסופט. כרטיסי R7 300 וכרטיסי R9 300 יהיו זמינים החל ממחר באמריקה, ויעלו בין 109$ ל-429$. ה-R9 Fury יגיע ב-24 ביוני לארה"ב ויעלה 649$.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הי אולי תעשו כתבה על הטכניקה המוזרה של לאפות כרטיס מסך מתגוסס בשביל לתקן אותו? ניסיתי את זה אתמול על 470 GTX שמת לי לפני 4 חודשים והוא עובד שוב.

"המעבד הגרפי הכי מתקדם וחדשני שנוצר עבור השוק הנלהב" יש לכם את זה ביותר גוגל טרנסלייט?