רוקסטדי: ״מיטב המהנדסים שלנו עובדים 'כמו משוגעים' לתקן את באטמן למחשב״

batman-arkham-knight-LOGO

שערוריית ״Batman: Arkham Knight״ למחשב עדיין לא גוועת אך המפתחת הראשית מצדיקה את ההחלטה הדרמטית של המפיצה ומעדכנת שכל כולה בתיקון גרסת המחשב

אפשר להכתיר כבר מעכשיו את גרסת ה-PC של ״Batman: Arkham Knight״ כהשקה הגרועה של השנה, שזה נכון לרגע כתיבת שורות אלה. גרסה זו שרק לאחר שחרורה השבור התגלה כי היא פותחה על ידי חברה חסרת נסיון בפיתוח משחקי מחשב, כבר לא זמינה לרכישה דיגיטלית.

על ההחלטה של השעיית המכירה הדיגיטלית אחראית מפיצת המשחק, וורנר ברוס, שהבינה מהר מאוד שפאצ׳ים ותיקונים לא יעזרו בשלב זה, וגם אם כן, כדאי לעצור לאלתר את הדימום כי התדמית והמוניטין שלה ושל האביר האפל חשובים הרבה יותר.

Batman Arkham Knight pc problem update

רוקסטדי, המפתחת הראשית של המשחק שאחראית על גרסת הקונסולות (המוצלחת יש לציין) הודיעה כי היא מצדדת בהחלטת המפיצה להפסיק את מכירת גרסת המחשב אחרי שחנויות ברשת החלו להחזיר כסף בחזרה ללקוחות, והודיעה כי מהנדסיה עובדים מסביב לשעון כדי לתקן את הבעיות הרבות של המשחק. כך על פי ספטון היל, מייסד שותף של האולפן והדירטקור של סדרת ארקהם:

ראוי לציין כי מרבית הבעיות, כך על פי הדיווחים וההודעה של המפיצה דרך עמוד המשחק בסטים היא במחשבים בהם מותקנים כרטיסי מסך של חברת AMD. כל זה אחרי שיצרניות כרטיסי המסך שחררו דרייברים מעודכנים למשחק (AMD/ NVidia).

אנו כאן בגיימפרו נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות ומקווים כי הסאגה סביב המשחק באטמן ארקהם נייט תסתיים וכמה שיותר מהר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא רוצה שיעבדו כמו משוגעים, רוצה שיעבדו כמו שצריך. כמו מקצוענים. כמו אנשים רציניים. הטעות הראשונה שלהם הייתה למהר, למה לחזור עליה שוב? ששוב נקבל פיאסקו כמו יוניטי, שגם אחרי 5 פאצ'ים עדיין לא עובד כמו שצריך?

כמו משוגעים זה ביטוי כזה שהם לא נחים לרגע

הביטוי הנכון ל"לא נחים לרגע" זה working around the clock. אבל זה לא משנה, אני מבין שזה ביטוי, אבל בלי קשר אליו זה ברור שהם חברה לא רצינית שכל מה שחשוב להם זה deadline ולא איכות. אנשים התלוננו כשרוקסטאר דחו את GTA למחשב שוב ושוב. אנשים בוכים כשבליזארד דוחים משחקים. אבל בסוף אנחנו מקבלים אחלה משחק.
אז הם יכולים לשחרר הודעות לתקשורת מפה עד מחרתיים, אני לא מאמין להם שאנחנו נקבל פאצ' טוב. אני חושב שאנחנו נקבל כמה שיותר מהר פאצ' "מסכה" שמסתיר את הבעיות, לא פותר אותן. אני מאמין שהמשחק עדיין יגמגם גם אחרי 3-4 פאצ'ים.

גם לרוקסטאר הייתה הכבשה השחורה GTA IV שעד היום בקושי עובד לי על 470GTX וQ6600 וזה אחרי שהם דחו אותו בכשנה להשוואה GTA V רץ לי מעולה על אותו מחשב…
נב: בקושי עובד = פחות מ10 FPS על גראפיקה לא משנה איזה.
מעולה = מעל 30 40 בגראפיקה גבוהה.

כל הכבוד להם שהם למדו מהטעויות שלהם. כל שנותר הוא לקוות שגם רוקסטדי יצטרפו למועדון ה"חברות עם מינימום כבוד עצמי".

אני בטוח שיפתרו את הבעיות מהר זו חברה רצינית ומכובדת
תגידו החלפתם פונטים או משהו כזה באתר ?

כן, החלפנו 🙂

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x