Witcher 3 נמכר ב-GMG ב 39$ מ"מקור לא ידוע"

GMG-WITCHER-3-SALE

עותק דיגטלי של משחק התפקידים The Witcher 3: Wild Hunt נמכר ב Green Man Gaming במחיר מפתה של 39 דולרים. כשר?

Green Man Gaming היא חנות למשחקי מחשב מקוונת ומכובדת המציעה קודים למשחק התפקידים הנחשק  The Witcher 3: Wild Hunt במחיר מאוד מפתה של 39 דולרים.

מדובר בהנחה של 35 אחוזים על המחיר הקבוע , הנחה משמעותית הרבה יותר מזו של סטים המוכרת את המשחק ב 54 דולרים אחרי הנחת הזמנה מראש של 10%.

TheWitcher3WildHunt TopOfferBox USD

מבצעים מהסוג הזה מגיעים בדרך-כלל לאחר השקתם של משחקים, כל שכן משחק כל-כך גדול שזוכה להנחת ענק טרם השקתו.

אבל, מפתחת המשחק CD Projekt Red אמרה ל- Gamespot שהקודים שהחנות GMG מציעה הם מ"מקור לא ידוע" והמליצה בפורומים שלה ששחקנים לא ירכשו אותם. רפאל ג'קי, מנהל הפיתוח העסקי של החברה כתב:

 

הייתי מציע למעריצים שלנו לא לקנות דרך GMG בשלב זה, אנחנו לא מכרנו להם מפתחות ולא יודעים מהו מקורם.

 

016480cda6794866c669d6ca8fed886b

מודר בפורום הקהילה הזהיר כי רוכשי מפתחות שמקורם בהונאה צריכים לחשוש מ"אין זכות חזרה" וש GMG צריכים לספק ראיות לכך שהם ספקים מורשים.

אם יצאתם קצת מבולבלים, זה בסדר, וזה לא בהכרח עדות לנוכלות. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, Steam ו GOG מציעים את Witcher 3: Wild Hunt בעבור 54 דולרים, בהנחה של עשרה אחוזים מהמחיר הרגיל; מחיר שהיה גם ל GMG אך כעת הוא נמכר שם ב 39 דולרים. זה נשמע כמו אחלה דיל ועוד מחנות מכובדת, אז מה הקאץ'?

מהלך כזה ש GMG מציעה את הקודים למשחק במחירי הפסד יכול להיגרם מהרצון שלה למשוך לקוחות חדשים בשוק הנשלט על ידי סטים. כרגע יש חוסר בהירות בנוגע לאמינות המפתחות שנמכרים ב GOG, למרות שמדובר בחנות מכובדת ואמינה ובאופן אישי קניתי משם מספר פעמים ללא שום בעיה, כדאי להמתין, בעיקר משום שהמפתחת הודיעה שהיא לא ממליצה לרכוש משם.

אולי מדובר בכלל בקודים שהגיעו איכשהו דרך כרטיסי מסך של אנבידיה? המשך יבוא…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

תקנו מ-GOG ותתנו את כל הכסף ישר למפתחים בלי להיות תלויים בסטים או באף גורם אחר. לפעמים שווה לשלם קצת יותר בשביל לקבל יותר.

מחיר פגז!
וגרין מאן גיימינג זה אתר מאוד מכובד ואמין רק שנראה לי שהמפתחת רוצה להרוויח יותר על המשחק