22.3 מליון יחידות Playstation 4 נמכרו עד כה

playstation4

מכירות הקונסולה המצליחה של Sony ממשיכות להמריא והפעם ענקית הטכנולוגיה היפנית מודיעה כי הקונסולה המצליחה שלה, PlayStation 4, מכרה 22.3 מיליון יחידות ברחבי העולם עד כה.

ההכרזה הזאת מגיעה לאחר ובעקבות פרסום רווחיה של סוני אתמול לאחר ששנת הכספים שלה הסתיימה ב-31 במרס האחרון. סוני מכרה 14.8 מיליון יחידות של ה-PS4 במהלך שנת הכספים של 2014, שהסתיימה ב-31 במרס בעוד שבמהלך שנת הכספים שלה לשנת 2013 שהסתיימה ב-31 במרס 2014 הקונסולה מכרה 7.5 מיליון יחידות של הקונסולה. ביחד עד כה הקונסולה מכרה כאמור 22.3 מיליון יחידות ברחבי העולם, נתון מדהים בפני עצמו שמאפשר לסוני להתגאות בקונסולה שלה.

Sony's New Game Unit, Playstation 4 Goes On Sale

בסך הכל חטיבת המשחקים ושירותי הרשת של סוני מפרסמת צמיחה ברווחיה בשנים האחרונות. צמיחה זו היא בעיקר בעקבות עלייה במכירות הקונסולה וקפיצה משמעותית בהכנסות משירותי הרשת של החברה (PlayStation Network). מנגד, כמות המכירות של הקונסולה PlayStation 3 במגמת ירידה משמעותית, אך זה לא מפריע לסוני להרוויח, והרבה. במבט קדימה, סוני אמרה כי היא מצפה למכור בשנת הכספים הנוכחית שהחלה ב-31 במרס האחרון למכור עוד 16 מיליון יחידות של ה-PlayStation 4. על פי אנליסטים המטרה של סוני אפשרית ואף עשויה לקרות במידה ומגמת הצמיחה של הקונסולה תמשיך כפי שצמחה עד כה.

purchasing-ps4-playstation-4-console

לפלייסטישן 4 יש עוד הרבה עבודה כדי לתפוס את המקום של קודמו, בעוד שהפלייסטישן 3 מכר יותר מ-80 מיליון יחידות ברחבי העולם – נכון לנובמבר 2013. לעת עתה מגמת הצמיחה של הפלייסטישן 4 טובה ונראה כי הקונסולה תוכל לשבור את השיא של הקונסולה הקודמת ביום מן הימים. ההשוואה בין ה-Xbox One של מיקרוסופט לבין ה-PlayStation 4 של סוני הופכת ללא קלה מאחר ומיקרוסופט לא סיפקה מידע אודות כמות מכירות ה-Xbox One מאז נובמבר 2014, שדאז מכרה הקונסולה של מיקרוסופט 10 מיליון יחידות בסך הכל.

נכון לעכשיו נראה כי הקונסולה ממשיכה במגמה חיובית מאז יציאתה בשנת 2013. על פי רובם המוחלט של האנליסטים, הקונסולה של סוני עוד צפויה לצמוח ואף לשבור שיאים חדשים, האם השיא של הקונסולה המיתולוגית – Playstation 2 שעומד על כ-142.8 מליון יחידות שנמכרו יישבר? הזמן יגיד. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close