הזומבים מגיעים ל-Goat Simulator

Coffee Stain Studios, הודיעה כי תוכן חדש להורדה עבור סימולטור הפעולה המשוגע שלה, Goat Simulator, יגיע במהלך השבוע ויביא את הזומבים לעולם המשחק.

ההרחבה החדשה עבור המשחק נקראת "GoatZ" ותגיע ב-7 במאי הקרוב למחשב האישי ולגרסאות המשחק עבור Mac ,Linux ,iOS ואנדרואיד. ההרחבה תעלה כ-5 דולר בסטים ונכון לעכשיו לא הוזכר דבר לגבי שחרור ההרחבה גם לגרסאות המשחק עבור קונסולות ה-Xbox. ההרחבה מביאה את הזומבים לעולם של המשחק וכוללת מפה חדשה וגדולה למשחק, מצב הישדרות מציאותי שבו צריך לאכול לפחות פעם בחמש דקות ועשרות עזים חדשים בעלי כוחות מיוחדים עבור המשחק ועוד מספר תוספות ומצבים חדשים אשר עשויים לעניין אתכם. על מנת לשפוך קצת אור אודות ההרחבה, מפתחת המשחק שחררה טריילר להרחבה.

במידה וטריילר ההרחבה מזכיר לכם במעט את משחקי ההישדרות המוכרים והרציניים יותר, Rust ו-DayZ, לא טעיתם. Coffee Stain מודה כי ההשראה להרחבה הגיעה מהמשחקים הללו ואף בנימה אישית וחברותית פרסמה החברה הודעה ובה היא קוראת ליוצרי המשחקים Rust ו-DayZ לא לתבוע אותם, ולהיות מגבינים. בהודעה לעיתונות בעבר נמסרה על ידי מפתחת המשחק הידיעה כי ההרחבה המדוברת (GoatZ) היא ההרחבה האחרונה אשר תתווסף למשחק.

למרות הידיעה, בעקבות עשרות אלפי בקשות שנשלחו לאולפן בהן בקשו שיגיע תוכן נוסף למשחק, המפתחת לא מתחייבת שההרחבות ל Goat Simulator אמרו את המילה האחרונה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"ולהיות מגבינים"? 🙂