Dead Island 2 נדחה לשנת 2016

August 28th, 2014 @ 11:18:38

החששות היו נכונים וכעת זה רשמי: Dead Island 2 לא יגיע אלינו השנה

Dead Island 2, משחק הזומבים הבא בסדרת Dead Island, שחשבנו שנדחה לספטמבר, לבסוף לא יגיע השנה והפעם זה סופי. המשחק במקור היה אמור לנחות אצלנו באביב הזה, אך המפתחת של המשחק, Yager Development, הודיע שהמשחק נדחה והסבירה זאת בטוויטר למעריצי הסדרה:

עם Dead Island 2 הצבנו לנו תמיד מטרה אחת ברורה: ליצור משחק המשך לסדרת Dead Island שיגיע לרמה חדשה לגמרי, שייתן למעריצים שלנו את מה שהם רוצים, ומה שהם אהבו בDead Island – קואופ, מרובה משתתפים, טונות של תכנים חדשים, ואפשרויות לחימה חדשות. את כל זה, חשבנו שנספיק לשחרר עד אביב 2015. אבל ישבנו הרבה זמן על זה, ולבסוף ראינו שלא השגנו את המטרה שלנו ולכן החלטנו לדחות את Dead Island 2 לשנת 2016. 

אנחנו יודעים שהמון מעריצים של המשחק יהיו מאוכזבים מאוד, אבל אנו מאמינים שעם הזמן הזה, אנחנו ניתן משחק יותר טוב. 

Dead Island 2 במקור היה אמור להיות מפותח ע"י Techland, אותם מפתחים שהביאו לנו את ה- Dead Island, ו- Dead Island: Riptide. אבל זה היה מאוחר מדי וכבר התחילו את פיתוח המשחק Dying Light, שהנחיל הצלחה גדולה ומחר כבר בשבוע הראשון 1.2 מיליון עותקים. Dead Island 2 הוא לא המשחק היחידי שנדחה לשנת 2016, מצטרפים אליו גם Uncharted 4, The Legend of Zelda, Homefront: The Revolution, Quantum Break, ו- Kingdom Come: Deliverance.

Dead Island 2 ישוחרר לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי, מתישהו בשנת 2016.

[divider].

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x