Uncharted 4 נדחה לאביב 2016

Uncharted 4 delayed

Naughty Dog צריכה יותר זמן בשביל להגיע לצפיות שהמעריצים מקווים

Uncharted 4: the Thief's End, אחת ההבטחות הגדולות של השנה, הוא משחק הרפתקאות/פעולה בגוף שלישי בלעדי ל – PS4 שהיה מיועד להגיע אלינו מתישהו השנה. אך סוני, הכריזה הלילה לאכזבת המעריצים שהמשחק ידחה לאביב 2016.

ניל דרוקמן וברוס סטראלי מ ND שיתפו את המעריצים דרך הבלוג הרשמי של הפלייסטיישן, במכתב שמנסה לנמק את ההחלטה לגבי הדחייה. לטענתם, מאז שהגיימפלי הראשון של המשחק פורסם, היה להם ברור שלמשחק הזה יש פוטנציאל להצליח, יותר ממה שחזו במקור. בהתאם לכך הם החליטו לקחת את המשימה ברצינות מוחלטת, כדי להעניק למשחק את כל תשומת הלב. כל צעד, וכל שלב בסיפור של המשחק, מורכב מאוד.

עשינו החלטה מאוד קשה, וזה לדחות את המשחק, בכדי שיינתן לנו עוד זמן בשביל שהמשחק Uncharted 4, יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצוות והקהילה מצפים לו. תודה על הסבלנות שלכם, ואנו מודעים לכך שהזמן הזה יהיה בלתי נסבל.

ההמתנה הארוכה הזאת תשתלם. הצוות יעבוד על המשחק קשה מאוד במהלך כל שנת 2015, כדי שהסיפור של נייתן דרייק (הדמות הראשית במשחק) תהיה כמו שהוא ראוי לו.

אז כנראה שהשנה Uncharted 4 יסייע להגדיל את הפופולאריות של משחקים שכן ישוחררו, כמו: Halo 5 The Witcher 3, Batman Arkham KnightThe Division, Quantum BreaBattlefield Hardline, ועוד.

לשחקני ה – PS4, נזכיר לכם את רשימת הענק של המשחקים שכן ישוחררו השנה, ביניהם: : Bloodborne ,Disgaea 5 ,Until Dawn,Omega Quintet, Hyperdimension Neptunia VII, Gran Turismo 7, ועוד.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות