אנבידיה מציעה: Witcher 3 ו-Batman: Arkham Knight בחינם בקניית כרטיסי מסך נבחרים

batman-arkham-knight-the-witcher-3-wild-hunt-nvidia-geforce-gtx-bundle

[עדכון- המבצע הגיע לישראל] חברת Nvidia, ענקית הטכנולוגיה וכרטיסי המסך, הודיעה על מבצע חדש ובו תקבלו את המשחקים The Witcher 3 ו-Batman: Arkham Knight בחינם בקניית כרטיסי מסך נבחרים שלה.

המבצע תקף בקניית כרטיסי המסך הנבחרים GeForce GTX 980 או GTX 970. כאמור, קנייתם תכלול עותקים בחינם של 2 המשחקים שעתידים לצאת ממש בקרוב, The Witcher 3 והמשחק החדש בסדרת באטמן, Arkham Knight.

בהודעה רשמית של יצרנית החומרה נבידיה פרסמה החברה כי המבצע החדש מפגיש בין אפקטים חזותיים וגרפיקה מתקדמת לבין כרטיסי המסך המתקדמים שלה. בנוסף להודעה הרשמית של החברה בעת פרסום המבצע ותחילת שיווקו, אחד מבכירי החברה אמר את הדברים הבאים:

שני המשחקים הללו מציבים רף חדש עבור הגרפיקה במשחקים ומציגים יכולות שהיינו יכולים רק לחלום עליהם במהלך העשור האחרון. במחשב, כל משחק מקבל חיזוק גרפי משמעותי בעזרת כרטיסי המסך שלנו ובעזרת הפילטרים המתקדמים עבור כרטיסי המסך שלנו.

Batman Arkham Knight

לצערנו, לא ידוע במדויק אם המבצע יחל בזמן הקרוב גם בארץ, אך ניסיון העבר מלמד כי המפיצות הרשמיות של כרטיסי המסך של נבידיה בארץ בדרך כלל מאפשרות גם את המבצעים והחבילות הללו. באנדל כרטיס+משחק שכן קיים בארץ הוא הבאנדל עם המשחק The Witcher 3: Wild Hunt שפרסמנו אותו כאן, אך לא ידוע אם רוכשי באנדל זה יקבלו גם את המשחק באטמן.

The Witcher 3 new pics 03

תאריך שחרורו של המשחק The Witcher 3 (לחצו לדרישות מערכת) אשר נדחה לאחרונה עתיד להגיע ב-19 במאי הקרוב. מנגד, המשחק Batman: Arkham Knight (לחצו לדרישות מערכת) שנדחה פעמיים, עתיד לצאת ב-23 ביוני הקרוב. שני המשחקים הללו יגיעו למחשב האישי ולקונסולות PlayStation 4 ו-Xbox One.

אנחנו כאן במערכת גיימפרו, נבדוק את העניין לעומק ונעקוב אחרי התקדמות המבצע גם בארץ ונעדכן אתכם במידת הצורך. כאמור, ניסיון העבר מלמד כי רוב המבצעים בעבר של אנבידיה הגיעו גם אלינו.

[divider]

[עדכון 17:50] הבאנדלים החדשים של אנבידיה הגיעו גם לישראל, תוכלו למצוא אותם כאן.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מבצע מעולה למרות שהכרטיסים האלה יקרים. אבל מי שבכל מקרה מתכוון לשדרג אין פה שאלה בכלל

זה תקף גם לגבי למי שיש לו אחד מהכרטיסי מסך האלה או רק למי שיקנה מעכשיו אחד מהכרטיסי מסך האלה?

רק למי שיקנה עכשיו.