כוח נשי: באטגירל בדרך ל-Batman Arkham Knight

batman-arkham-knight-batgirl

מוקדם בשבוע שעבר Warner Bros. הכריזו כי למשחק תהיה Season Pass שתכלול תוכן בשווי 40 דולר. עכשיו אנחנו מקבלים פרטים ראשונים על תכניה של החבילה, שתהיה עמוסה בתוכן נאריטיבי.

הדבר העיקרי בתוכן הוא דמות חדשה שמוצגת לראשונה בסדרת ארקהם: באטגירל, הדמות הראשית הנשית השניה בסדרה, תככב בקמפיין צד שמתרחש במקום חדש לחלוטין הרחק מהעיר גות'הם, הקמפיין נקרא Batgirl: A Matter Of Family, לא ברור באיזה גרסה של באטגירל WB משתמשים, מאחר וברברה גורדון, הדמות המזוהת ביותר עם באטגירל, כבר נמצאת במשחק בתור אוראקול.

אפשרות אחת היא שהקמפיין מתרחש מוקדם מאוד בסדרת ארקהם, אפשרות שניה (שלדעתי סבירה יותר) היא שרוקסטדי יצרו גרסה מקורית של באטגירל משלהם, בדומה לאנטגוניסט הראשי של המשחק, Arkham Knight.

שתי חבילות תוכן סיפוריות יהיו במשחק שנקראות The Season of Infamy, ו-Gotham City Stories:

ב-The Season of Infamy באטמן ילחם בנבלי על שיפלשו לגות'אם סיטי, WB מתארים סיפורים חדשים ותוספות לגיימפליי. ב-Gotham City Stories, נשחק את בני בירתו של באטמן במשימות שירחיבו את העלילה שלהם אל מעבר למשחק הראשי. זה כולל רובין, נייטווינג וקאטוומן

כמו כן, החבילה תביא עימה סקינים לדמויות ומפות חדשות למצב האתגרים הידוע של המשחק. הבאטמובייל מקבל גם חבילת תוכן ייחודית עם מסלולי מירוץ והוריאציות הפופולאריות ביותר של הבאטמובייל מ-75 השנים האחרונות של באטמן.

כאמור ה-Season Pass תספק תוכן חודשי לאורך 6 חודשים לאחר צאת המשחק ותעלה 40 דולר, WB ישתפו פרטים נוספים כנראה לאחר צאת המשחק, עד אז, הטריילר האחרון שפורסם:

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה צריכים לשלם על דבר כזה?
נראה טוב והכל אבל למה עוד כסף? לא מספיק 60 דולר?

כנראה שבתעשיית המשחקים של 2015 זה לא מספיק, Warner Brothers הם אולי לא מפיצה ענקית עדיין כמו EA או Ubisoft, אבל היא בהחלט מחרבנת על הלקוחות שלה בדיוק כמוהן