Black Ops 3: מידע ראשוני על מצב המולטי

bo3_logo

טריארק ערכה מספר שינויים די גדולים במצב המולטיפלייר של בלאק אופס 3, מכניקת התנועה תקבל Titanfall סטייל ותוכלו גם לשחות ולירות

אולי Titanfall לא הצליח להכניע את הפופולאריות של סדרת קול אוף דיוטי, אבל, ההשפעה שלו ניכרת על כותר שני ברציפות בסדרה. בדומה למשחק קול אוף דיוטי האחרון, בו נחשפנו לראשונה לחליפות האקסו שמעניקות לשחקנים את החופש לזנק לגבהים לא אנושיים, ובכך לשנות לגמרי את מכניקת התנועה של השחקנים, גם בכותר הבא בסדרה, המכניקה המסורתית הולכת להשתנות.

Black Ops 3 Leak image

את זה כבר ידענו בהדלפות המוקדמות, אבל מה זה אומר? חליפות אקסו לא צפויות להגיע לבלאק אופס 3 אבל לשחקנים תהיה היכולת לרוץ על קירות, בדיוק כמו בטייטנפול. שחקן צריך לפנות בזווית מסויימת לקיר כדי לקפוץ עליו, ודילוג בין קיר לקיר יאפס את מד האנרגיה שלו, עם אופציה להשתמש ב powerslide כדי לקפוץ  גבוה באוויר. אז זה נשמע קצת פחות מוגזם מ AW, אבל שחקנים ותיקים שלא אהבו את הכותר האחרון בגלל האקסו, ספק אם יאהבו את החידוש בבלאק אופס.

שוחים ויורים

עוד חידוש במכניקת התנועה של השחקן הוא האפשרות לשחות במים ולצלול, תוך כדי תוכלו לעשות שימוש גם בנשק, מה שמחזיר אותנו לימי הקמפיין של גוסטס העליזים. יהיו נקודות מסויימות במפות בהן תוכלו להשתכשך במים עם האקדח ולנסות את מזלכם בקרבות רטובים.

חידוש גדול עוד יותר הוא שילוב של "מומחים" (Specialists) למשחק, שכרגע נגדיר אותם כקלאסים. יש 9 כאלה וכל אחד מהם יכול להעניק לכם יכולת או נשק מיוחדים במשחק.

Black Ops 3 multi detailes

עד כה, פורסמו ארבעה מומחים:

  • Ruin: חייל חי"ר ללא חת עם נשק "גרביטי" שיוצר שטח של אפקט התקפה, ובעל יכולת שנקראת "Overdrive", אשר נותנת לו בוסט של מהירות.
  • Seraph: חבר בארגון פשע עם הנשק "Annihilator", אקדח קליבר גבוה, ויכולת פוקוס קרבית, אשר מפעילה מכפיל בונוס לקראת Scorestreaks.
  • Outrider: יש לה קשת בשם "ספארו" ויכולת "Vision Pulse" שמאפשרת לה לתייג את מיקומם של כל האויבים.
  • Reaper: רובוט מלחמה ניסיוני עם "Scythe", שהיא זרוע שהופכת למיניאקדח, ואת היכולת "Glitch", המאפשר לו הפעלת פלאשבק למצב קודם.

בטא, E3 ועדכונים נוספים

זהותן של 3 מפות ראשונות שנחשפו למולטי הן Combine, Hunted, Stronghold, וחזרתו של מצב ה Theater mode, אופציה שמאפשרת לכם להקליט סרטונים באופן קבוע.

דרישות המינימום כבר מאחורינו ולגבי הבטא למולטי, היא צפויה להתרחש 1-2 חודשים לפני ההשקה בנובמבר וצפויה להיארך בין שבוע לשבועיים (תודה ל Drift0r).

ואם עצם קיומה של הבטא לא מספיק מאשר את הביטחון של טריארק במשחק הבא שלה, היא דיווחה בנוסף כי המולטי של בלאק אופס 3 יהיה נגיש לגיימרים בעוד חודש וחצי, בתערוכת E3 2015 (תודה לצ'ארלי אינטל).

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחד המשחקים המאכזבים של השנה לפי דעתי.
אפילו אין לו היפ היה להם הזדמנות להחזיר את הסדרה לקדמותה בAW אבל הם פשוט לא עשו את זה, מה שיקרה לפי דעתי שבעוד שנתיים מהיום המותג הזה:"call of duty " יחשב לזבל.
גיים פרו אתם במקרה צריכים כותבים?

לא אהבתי את הטריילר חשיפה.
אבל אני אוהב את הכתבות שלכם 🙂