מאחורי הקלעים עם הטכנולוגיה של CoD: Advanced Warfare

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Future-Tech-Exoskeleton

טכנולוגיית העתיד הולכת להגדיר מחדש את סדרת קול אוף דיוטי, טריילר חדש בסדרת הסרטונים של "מאחורי הקלעים עם.."

הצעד הגדול והדי אמיץ יש לציין, של הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי, הוא המעבר לטכנולוגיה חדשה ומתקדמת, שלא מתכוונת להסתפק בהופעה של קטעים סינמטים במשחק, אלא הולכת לשנות את משחק הליבה מהיסוד.

סלאדג'האמר משחררת טריילר מאחורי הקלעים חדש, שמתמקד בטכנולוגיה שמאחורי Call of Duty: Advanced Warfare. גלן שופילד ומייקל קונדרי שופכים אור על הטכנולוגיה החדשה במשחק, רחפות, חומות מגן ניידות, חליפות משוריינות ועוד.

חליפת הקסם

את החליפה המשוריינת (exoskeleton) ראינו כבר בטריילר החשיפה, ולמרות משקלה הכבד למראה, היא תאפשר לכם לנוע במהירות, לקפוץ לגבהים ולהפתיע אויבים. שחקנים יוכלו להשתמש ברחפות (hoverbikes), שתוכננו במיוחד כדי להסיט כדורים שנורו לעברם, והם גם יכולים לתקוף אויבים עם נשק שמדפיס תחמושת משלו ורובה פלזמה שיכול להרוג חיילי אויב במהירות.

רימון מיוחד יאפשר לכם לראות מה מתרחש מאחורי קירות, מתרס (בריקדה) נייד שינוע ביחד איתכם ויגן עליכם מפני אש האויבים, ותוכלו אפילו להפוך לבלתי נראים לכמה רגעים

קול אוף דיוטי מגן נייד

גלן מציין כי למרות כל החידושים והטכנולוגיה החדשה, החברה שמה בראש ובראשונה את הפשטות וקלות השימוש בכל האופציות החדשות במשחק, כך שלא יהיו מורכבים מדי לשחקנים.

אנחנו עדיין ממתינים לטריילר חשיפת המולטי של המשחק, שצפוי להגיע אלינו עד אוגוסט. בינתיים אושר מצב מולטי אחד במשחק (שעושה קאמבק) והוא “CTF ”Capture the Flag, שהוחלף בקול אוף דיוטי גוסטס במצב 'Blitz':

Call of Duty: Advanced Warfare ישוחרר ב 4.11 למחשב האישי ולקונסולות PS4/PS3, X360/X1.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

call of duty: titanfall edition

קרייסיס עשו את זה קודם ויותר טוב

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x