רשמי: שדרוג חינמי לווינדוס 10 יגיע בקיץ. אפילו לפיראטים [עדכון]

Windows-10-release date

מיקרוסופט הודיעה רשמית שמערכת ההפעלה הבאה שלה, Windows 10 תגיע לצרכנים בקיץ וההפתעה הגדולה היתה שגם הפיראטים, בעלי עותקים לא חוקיים של מערכות קודמות, יוכלו לשדרג. תכונת זיהוי חדשה בשם Windows Hello נחשפה. [עדכון: שדרוג מעותק פיראטי לא יקנה עותק חוקי]

טרי מאיירסון, האחראי על חטיבת מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, הודיע בבלוג הרשמי של ווינדוס, שמערכת ההפעלה ווינדוס 10 תהיה זמינה לצרכנים החל מהקיץ הקרוב,  ל – 190 מדינות, עם 111 שפות זרות. תאריך מדויק, טרם נודע, אך ווינדוס 10 שנמצאת בשלב הבטא כרגע, תהיה זמינה לשדרוג בחינם לכל בעלי הווינדוס 7/8 וגם לבעלי עותקים פיראטים.

אנחנו נשדרג לווינדוס 10 את כל מחשב שיעמוד בדרישות החומרה, בין אם יש להם עותק חוקי ובין אם לא

למערכת ההפעלה הבאה תתווסף גם ה – Directx 12 החדש, שיאפשר גישה טובה יותר למרכיבי החומרה וניצול טוב יותר של המעבד והעיבוד הגרפי. גם אפליקציית ה – Xbox תהיה בווינדוס החדש. אשר תאפשר לכם להסטרים משחקים מהאקס בוקס, ולשחק במחשב, והראשון לעשות זאת יהיה Fable Legends.

במקביל גם הודיעה מיקרוסופט כי חברת Tencent תביא לווינדוס 10 (ול Windwos Store), את League of Legends, וגם את משחק היריות מגוף ראשון החינמי  CrossFire.

Windows Hello

מיקרוסופט ערכה בסין אירוע מיוחד בו היא הציגה תכונה חדשה בשם Windows Hello שתשולב במערכת ההפעלה ווינדוס 10. התכונה החדשה נועדה להחליף את הצורך בססמאות בווינדוס, לפלטפורמת זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע, צילום פנים, ורשתית).

ווינדוס 10 היא הפלטפורמה היחידה שתומכת בחדשנות לכל סוגי החומרה הקיימים בשוק ואנחנו מחויבים להשקיע בהצלחת השותפים שלנו באמצעות תמיכה בפעילות הפיתוח שלהם…וליצור חוויות מדהימות לטובת הלקוחות שלנו.

אם הינכם מעוניינים בווינדוס 10, תוכלו לעבור מווינדוס 7/8 לווינדוס 10 בחינם, תוך שנה ממועד ההשקה, שלאחריה השדרוג יעלה כסף. לאור הדיווח החדש, משתמשים שברשותם ווינדוס 7/8 פרוץ, יוכלו לעבור לווינדוס 10 , זאת בשל המאבק של מיקרוסופט בפיראטיות בסין, אך עדיין לא ברור אם הכוונה היתה רק לשוק הסיני.

[divider]

[עדכון 19.3]

דובר מיקרוסופט הבהיר שהשדרוג ל- Windows 10 "לא ישנה את המצב האמיתי של הרישיון", כלומר עותקים לא מקוריים של מערכת ההפעלה ימשיכו להיות לא מקוריים. צוינו בנוסף מספר מהדורות שאינן נכללות בשדרוג חינם לצרכן – כולל Windows 7 Enterprise, Windows 8 / 8.1 Enterprise, ו- Windows RT / RT 8. ההודעה של דובר מיקרוסופט:

אנו מחוייבים להבטחה כי ללקוחות יהיה את ניסיון ה Windows הטוב ביותר. עם Windows 10, למרות שמחשבים לא מקוריים ייתכן שיוכלו לשדרג ל- Windows 10, השדרוג לא ישנה את המצב האמיתי של הרישיון.

Windows לא מקורית לא פורסמה על ידי מיקרוסופט. זה לא רישיון מתאים, או נתמך על ידי מיקרוסופט או שותף מהימן. אם התקן נחשב לא מקורי לפני השדרוג, ההתקן ימשיך להיחשב ללא מקורי לאחר השדרוג.

לדברי מומחים בתעשייה, שימוש בתוכנות פיראטיות, כולל Windows לא מקורי, נמצא תחת סיכון גבוה יותר לתוכנות זדוניות, הונאה (גניבת זהות, גניבת כרטיס אשראי, וכו '), חשיפה ציבורית של המידע האישי שלך, וסיכון גבוה יותר לביצועים ירודים או תקלות בתכונות מערכת.

מקור העדכון: פוליגון

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בדיוק כשקיבלתי סריאל בחינם הם ניזכרים?
ומה זה משנה? הפיראטים תמיד שדרגו בחינם ^^

אבל עכשיו הם יקבלו עותק חוקי

אז זהו שלא!
הם עדכנו כאן את הכתבה

אז הם פשוט יפרצו את המערכת כמו שהם עושים בד"כ…

מוזר שהם מתעסקים הפרוצים ככה