The Legend of Zelda Wii U נדחה לשנת 2016

the_legend_of_zelda_wii_u_

שחקני ה – Wii U מקבלים בשורות לא משמחות במיוחד וכנראה לא יוכלו לגעת ב – The Legend of Zelda השנה

משחק התפקידים/עולם פתוח, מבית נינטנדו שנחשף ב E3 2014 והיה אמור לצאת בסוף שנה זו, נדחה. כרגע אין תאריך מדויק לקראת יציאתו של המשחק, אלא שהוא ינחת מתישהו ב2016. איצ'י אנומה, המפיק של המשחק אמר שנינטדו רוצה לבחון כמה רעיונות חדשים, שיהפכו את The Legend of Zelda למשחק טוב יותר ב – Wii U.

מלבד זאת, איצ'י שיתף סרטון בו הוא מדבר על עתיד המשחק, ואמר:

מאז שהכרזתי על כך שThe Legend of Zelda ינחת ב – Wii U ב2015, באירוע The Game Awards שיתרחש בדצמבר 2014, הבמאים של המשחק, וצוות המפתחים עבדו קשה מאוד כדי לפתח תמשחק הזה.

בשלושת החודשים האחרונים צוות המפתחים חוו דברים אשר לא היו בשום משחק Zelda אחר בסדרה. הם הבינו שיש פה פוטנציאל גדול, ואף גילו כמה אפשרויות חדשות שיכולות להפוך תמשחק למהנה יותר.

אז אני מקווה שתקבלו את התנצלותי, כל אלה אשר חיכו בקוצר רוח לקראת בואו של המשחק. כעת מטרתנו היא ליצור את המשחק האולטימטיבי והמושלם ביותר בסדרת זלדה.

https://www.youtube.com/watch?v=7y1VKSVeGD0

אבל אם לרגע חשבתם שאולי חדשות על המשחק יגיעו ב – E3 הקרוב אז לצערנו נינטדו צייצה בטוויטר שכאשר יגיע הE3 2015, נושא זלדה לא יעלה. עקב זה שמר אנומה, וצוות המפתחים החליטו לעבוד על המשחק קשה מאוד, ולכן הם החליטו לא להציג את הפרטים על המשחק.

The Legend of Zelda היה אמור להיות אחד המשחקים הגדולים ביותר של נינטדו לשנה זו, אך הוא נדחה. אבל זלדה, הוא לא המשחק היחיד שאמור לצאת השנה לWII U. משחקים כמו  Splatoon,  Mario Maker, Star Fox, Xenoblade Chronicles X, Yoshi's Woolly World, ועוד.

שווה להמתין לתערוכת E3 כדי לראות מה בכל זאת מכינה לנו נינטנדו בשרוול, מלבד ההכרזה על כניסתה המאסיבית לשוק המובייל.

 מקור

[divider]

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות