איך הגרפיקה של Halo Online למחשב?

Halo Online - Gamepro

סרטוני גיימפליי וגלריית תמונות ענקית למשחק Halo Online באיכות HD נותנים לנו תמונה כללית על הגרפיקה וחושפים גם את תפריט המשחק

בסוף השבוע החולף הכריזה מיקרוסופט על כך שמשחק חדש מבוסס מולטיפלייר בלבד בסדרת היילו, הבלעדית לקונסולות שלה, יעשה את דרכו ל PC, אך נכון להיום היא מכוונת לשוק הרוסי.

טריילר ההכרזה הרשמי של המשחק הציג גם רגעים של משחקיות טובה ומוכרת, שכן המשחק מבוסס על המנוע של 'היילו 3' שעבר מתיחת פנים ושדרוג על-ידי חברת פיתוח הפורטים המוצלחים Saber Interactive שחתומה גם על האוסף האחרון בסדרה- Halo: The Master Chief Collection.

מהסרטונים החדשים שדלפו לרשת ושלל התמונות שהועלו, ניתן לראות שהגרפיקה במשחק הזה אמנם לא ריאליסטית אך היא חדה וטובה, נאמנת למקור ברמת העיצוב ונראית כמו שגרסת מחשב איכותית צריכה להיראות.

https://www.youtube.com/watch?v=WZyuyiQVM8Y

הסרטונים שדלפו לרשת לא חושפים הרבה מלבד סביבות של המשחק ובעיקר מפות מוכרות ואהובות מהסדרה. עוד סרטונים תוכלו למצוא כאן, על פי המפות: ReactorTurfValhallaGuardianEdge

הנשקים נראים מצוין, הטקסטורות יחסית חדות והנופים במפות המוכרות למעריצי הסדרה, נראים טוב. הסרטונים שדלפו לרשת וגם התמונות לא מציגים קרבות אלא שיטוט של שחקן במפות השונות, וזה מספיק בכדי לקבל תמונה כללית על מה הולך לחכות.

סרטונים והתמונות שלקוחות מהם, חושפים גם את תפריט המשחק והגדרות הגרפיקה, רזולוציה 1080p (לעומת "כמעט" 720p בהיילו 3) ואפשרויות שונות לפילטרים ואפקטים כמו AA, צללים ועוד:

Halo Online PC graphic settings Halo Online PC settings

נותר רק לקוות שהמודל של המשחק יעבוד טוב, ושהגיימרים ברוסיה יאמצו אותו בחום, מה שעשוי להמריץ את מיקרוסופט להביא את המשחק גם לאירופה.

מקור תמונות וסרטונים: AGB

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות