Halo Online הוכרז למחשב, אבל לשוק הרוסי

halo-online-announced

מיקרוסופט מכריזה על Halo Online, משחק מולטיפלייר חינמי שיושק למחשב האישי ברוסיה, בינתיים.

חברת מיקרוסופט חושפת כי משחק בשם "היילו-אונליין", משחק מולטיפלייר F2P,  יכנס לשלב הבטא שלו באביב הקרוב, למחשב האישי, ברוסיה. אין כרגע תכניות להביא את המשחק לאמריקה או לאירופה אבל אין צורך גם לשלול זאת.

בדומה למהלך שעשו חברות גדולות עם סדרות פופולאריות, המפורסמת יותר היא אקטיויז'ן שהביאה את קול אוף דיוטי אונליין לסין, משחק אונליין חינמי בשם Call of Duty Online.

Halo Online מבוסס על מנוע Halo 3 שעבר שיפוץ מסיבי ומותאם גם למחשבים חלשים. המשחק פותח על-ידי חברת Saber Interactive שאחראית על TimeShift וגם על החידושים האחרונים בסדרה, שהאחרון שבהם הוא האוסף  Halo: The Master Chief Collection.

למרות שאין מצב קמפיין, Halo Online מתרחש במתקן חלל סודי בשם Anvil, בו חיילי Spartan-IV מתאמנים יחד בתרגילי מלחמה כדי לחדד את כישורי הקרב שלהם ולבחון טכנולוגיה ניסיונית

Halo 3 משנת 2007

את המשחק תפיץ חברת ה MMO הרוסית Innova Systems ומיקרוסופט לא מתכננת להביא את המשחק לXOone וגם לא לשחקני המחשב באמריקה ובאירופה, למרות שהיא לא שללה אופציה זו:

כרגע הפוקוס שלנו הוא על למידה ככל שאנחנו יכולים משלב הבטא הסגורה ברוסיה. באופן תיאורטי, כל הרחבה מחוץ לרוסיה הייתה צריכה לעבור שינויים ספציפיים לאזור כדי לטפל בציפיות שחקן

מאז הפעם האחרונה שסדרת היילו הגיעה למחשב האישי עברו 8 שנים, כשהיילו 2 שוחרר לווינדוס ויסטה בלבד, שלוש שנים אחרי השקתו לאקסבוקס. מאז, אין למיקרוסופט ענין להביא את הסדרה האקסלוסיבית למחשב האישי, שכן מדובר בסדרת משחקים שמייצרת מכירות לקונסולה הראשית שלה.

מקור: Halo Waypoint blog

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות