דיווח: יוטיוב מתכוננת למתקפה חזיתית נגד Twitch

youtube-logo

ענקית שיתוף סרטוני הוידאו שבשליטת גוגל מתכוונת להכריז בתערוכת E3 על השקה מחודשת של פלטפורמת לייבסטרים ממוקדת גיימינג

על פי דיווח של האתר The Daily Dot, ענקית שיתוף הוידאו המקוון YouTube מתכנת להשיק מחדש פלטפורמת livestreaming כדי להתמקד במיוחד במשחקים ובתחרויות eSports, כך על פי מקורות מרובים הנמצאים "בתוך תעשיית הסטרימינג".

רק בשנה שעברה, דווח כי יוטיוב שבבעלות גוגל , ניסתה לקנות את Twitch שהיתה כבר ענקית בתחום הסטרימינג, אך העסקה לא יצאה אל הפועל בסופו של דבר בשל חששות מהגבלים עסקיים. מי שכן הצליחה היא ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון שהכניסה יד עמוקה לכיס, רק בכדי להוציא ממנו מעט פחות מ 1 מיליארד דולר.

TWITCH LOGOהשקה מחודשת של YouTube's livestreaming, על פי המקורות, תאפשר לאתר להתחרות באופן ישיר יותר עם Twitch. כך טוען אחד המקורות:

משחקים ו eSports בפרט הולכים להיות כוח מניע גדול בשלב הבא של YouTube Live. מספר השיא של הצופים ב eSports רק הולך לגדול כאשר גוגל כבר מתחילה עם קידום ושיתוף פעולה עם אירועים שכאלה.

מירוץ החימוש של גוגל

עידן הלייבסטרים של YouTube החל ב 2010, כאשר הועלה לראשונה שידור קריקט באתר מהליגה ההודית, ומאז ביוטיוב מתקיימים באופן קבוע שידורי לייבסטרים של כל מיני תכנים, כשבגיימינג, הפופולארי ביותר היה שידור חי של אליפות League of Legends וגם טקס פרסי משחקי השנה של ג'ף קיילי בדצמבר 2014.

לדברי מקור אחר האנשים ביוטיוב יצרו "צוות מדהים" של כ -50 מהנדסים כדי לעזור להשיק מחדש את פלטפורמת הלייבטרימינג של האתר ומקור אחר הוסיף:

מדובר באמירה די גדולה בכוונות שלה. הזמן נכון, כמו גם, Twitch עוברת לתחומים אחרים כגון מוסיקה וכן הלאה. גוגל לא רוצה להיות רחוק מדי מאחור במירוץ החימוש.

לבסוף, המקורות של The Daily Dot אמרו שיוטיוב עשויה לצאת בהודעה רשמית בנוגע לפלטפורמה המעודכנת שלה ל livestreaming בתערוכת הגיימינג 2015 E3 ביוני.

אין תגובה כרגע מ YouTube.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות