סיקור טקס The Game Awards 2014: כל ההכרזות והטריילרים

the-game-awards-סיקור-האירוע

The Game Awards 2014, מופע פרסים חדש מהמפיק ג'ף קיילי, עלה אתמול לאוויר במופע הראשון שלו. הפוקס היה על מופע שקט, רך ואלגנטי יותר משנים קודמות, ובעיקר על גיימרים ומה שמאחד אותם. אז הכרזות בומבסטיות כמו Mass Effect 3 או Skyrim לא היו פה. אבל משחקי אידני שאפתניים ומלא הבטחות לעתיד? כן.

באירוע השתתפו שלל אורחים מרחבי התעשייה והכריזו משחקים וטריילרים חדשים, נינטנדו שלטה חזק באירוע. עם לא יותר מ-4 פרסים ו-2 הכרזות בלילה אחד.  16 טריילרים רצו לנו באירוע, רובם של משחקים קיימים, השאר היו משחקי אינדי, למעט משחק אחד לא היה אף משחק חדש שהוכרז מהמפיצות הגדולות יותר.

האירוע היה שקט ופחות רועש מבעבר, יותר התמקדות בגיימרים ובמפתחים עצמאיים והוא התחיל עם טריילר חדש למשחק המריו שבו אפשר ליצור שלבי מריו, שהציג שלבים מרשימים במיוחד ואת הגמישת הרבה של העורך.

קוג'ימה טיס היקר מיפן ללאס וגאס והכריז על Metal Gear Online, שלמרבה האכזבה לא ממש היה משחק חדש אלא רק מצב ה-Co-Op של Metal Gear Solid V.

הטריילר הבא שעלה לאוויר היה Bloodborne עם טריילר אפל במיוחד ומלא אקשן, Bloodborne הוא המשחק הבא של יוצרי Dark Souls, אולפן From Software

יוצרי Gone Home, אולפן Fullbright, הגיע עם משחק די מעניין בשם Tacoma, מדובר בטכנאית שמגיעה לתחנת חלל בשם Tacoma, בבעלות חברה שנקראת Virgin-Tesla (איחוד צפוי של חברת החלל עם חברת הרכב של אלון מאסק?) באופן לא מפתיע (מדובר אחרי הכל ביוצרי Bioshock לשעבר) התחנה דומה מאוד לRapture מביושוק. הנה הטריילר

המפיצה הגדולה היחידה שהכריזה על משחק חדש, EA, הציגה משחק בשלבי פיתוח מוקדמים מיוצרי Brothers שנקרא כרגע Hazelight

משחק חדש מבית היוצר של אדם אורת', לשעבר מהנדס במחלקת אקסבוקס של מיקרוסופט ומי שידוע לשמצה בתור זה שמעדיף קונסולות שמחוברות לאינטרנט ומי שהביא על עצמו ביקורת רשת קשה. Adrift הוא משחק המתרחש בחלל, מדובר במשחק מגוף הראשון המתרחש בחלל לאחר תאונה קשה, הטריילר בכלל נראה כמו סצנה שנלקחה מהסרט כוח משיכה.

המשחק הבא הוא משחק פרה היסטורי על הישרדות בעולם אכזרי ומלא אתגרים, מאולפני Facepunch.

הטריילר הבא הוא טריילר לבלעדי החדש והמרשים לPS4, הנקרא The Order: 1886, משחק המתרחש בתקופת המאה ה-19 בלונדון, הידועה גם בשם התקופה הויקטוריאנית. (אותה תקופה בה ייקח חלק, Assassin's Creed הבא)

הטריילר הבא הוא טריילר השקה ל-Lara Croft and the Temple of Osiris, שכל קהל האירוע קיבל בחינם! יוצא שבוע הבא.

Until Dawn, בלעדי נוסף לPS4 במקור בלעדי לPS3, מדובר במשחק אימה השרדות שדומה מאוד למשחקי "סרטים אינטרקטיבים" כמו Heavy Rain.

טריילר נוסף ל-No Man's Sky, אין הרבה מה לפרט, המשחק עדיין נראה מדהים.

טריילר נוסף ל-The Witcher 3: The Hunt, הוכרז באירוע שהמשחק יכלול מספר דמויות שונות שאותן ניתן לשחק בנוסף לגארט.

באנדי נאמקו הכריזה על משחק גודזילה בלעדית לקונסולות של סוני, נראה כמו משחק נהדר לשבתות.

טריילר לאתחול של King's Quest המיתולוגי, שמציג סיבות מרשימות מרונדרות בגרפיקת קומיקס יפה.

משחק חדש ממנהל הקהילה לשעבר של Call Of Duty, יוצא Infinity Ward, רוברט באולינג הקים אולפן חדש בשם Robotoki והתחל לפתח משחק פוסט אפקוליפטי חדש שדומה מאוד ל-Borderlands.

ולבסוף, ללא ספק ההכרזה הכי גדולה של האירוע: קטע משחקיות קצר ממשחק הזלדה הבא בלעדית ל-Wii U, אם אישור ש-StarFox הבא יגיע גם הוא במהלך השנה הקרובה.

אז כפי שנאמר, האירוע היה הרבה יותר רגוע ואלגנטי משנים קודמות, הרבה פחות סלבריטאים לא קשורים לתעשייה ויותר פוקס על גיימרים ועל אנשים שבאמת עושים משחקים. את האירוע המלא ניתן לראות בתחתית הכתבה, ותוכלו לראות את הזוכים בכתבה שעלתה מוקדם יותר היום לאתר.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה רבה על הסיקור. ענייני, מקצועי ונהנתי לקרוא!