ילד הוציא מעל 4,500$ ב-FIFA 15 Ultimate Team

fut 15

אולי הורים צריכים לשים מעט יותר לב למה שילדיהם עושים גם במשחק בעל מראה תמים כמו FIFA 15.

ג'רמי הילמן שיתף סיפור בבלוג שלו, סיפור כזה שהורים רבים יוכלו להשתתף בצערו. הבן שלו, אוהד גדול של FIFA 15 (וליתר דיוק מצב המשחק Ultimate Team), בזבז אלפי דולרים על חבילות שחקנים בקונסולת ה-Xbox שלו (אין זה מצוין האם מדובר ב-Xbox One או 360) ללא ידיעת הוריו או רשותם.

לפי הילמן, כאשר הסתכל בחשבון הבנק שלו, הוא הבין שהם שולחים יותר מדי כסף למיקרוסופט. כאשר תִשְאֵל את בנו, הוא הודה שקנה חבילות שחקנים עבור קבוצתו ב-FIFA 15, כאשר ניצל את כרטיס האשראי של אביו לאחר שקנה את הגרסה הדיגיטלית של FIFA 15 והשאיר את פרטיו מקושרים לחשבון.

היה זה רק לאחר שיצר קשר עם מיקרוסופט, הילמן הבין שהבעיה יותר רצינית משחשב תחילה – החשבון עבר את ה-4,500$.

למרות שהוא מודע לכך שהיה צריך לשים יותר לב למה שבנו עשה על הקונסולה שלו, הוא עדיין מפנה אצבע מאשימה לכיוון מיקרוסופט על כך שאין להם אמצעי מניעה יותר אפקטיביים לסיטואציות מהסוג הזה, כאשר נתן את אפל כדוגמה מפני שיש צורך להקליד את הססמה שוב בכל רכישה (להגנת מיקרוסופט, האמצעים ב-Xbox One הרבה יותר טובים משהיו ב-Xbox 360).

הילמן אמר שבעוד שהחוב עומד על מעל 4,500$ וזה קשה לעיכול, הם יוכלו להתאושש יחסית מהר אם פשוט יוותרו על כמה מותרות. בכל אופן, לא כל המשפחות מסוגלות לעשות כך, ועוד רבות מתמודדות עם בעיות דומות, לא רק עם משחקי וידאו, אך עם הקניה שנעשית דרך מכשירים למיניהם בחנויות דיגיטליות.

לביקורת שלנו על FIFA 15 לחצו כאן.

איך אתם מגיבים על המקרה הזה? האם אתם הייתם צריכים 4,500$ כדי לבנות קבוצה בפיפא 15?

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הקונסולה זכרה את הפרטים של כרטיס האשראי,זה לא היה בעיה לילד לעשות את מה שעשה.
אבל אני במקומם הייתי גורם לו לעבוד בחופשים עד שיחזיר את החוב.

איזה טיפש

אסור לתת לילדים קטנים גישה לכרטיסי אשראי אתם רואים מה התוצאה ההורים צריכים לדעת אם הילד שלהם אחראי מספיק או לא לפני שעושים מעשה טפשי שכזה