הרחבת Europa Universalis 4, "אל דוראדו", קיבלה תאריך יציאה

INCA

צוות הפיתוח ב-Paradox הכריז שההרחבה הבאה ל-Europa Universalis 4, אל דוראדו, תצא ב-26 בפברואר, עוד פחות משבוע.

זוהי ההרחבה המלאה החמישית למשחק, עדות לכך שהקונספט של המשחק משחק בעל אורך חיים טוב. מהחברה מוסרים שישנם המון אלמנטים חדשים שיתווספו למשחק, בין אם למי ששילם על ההרחבה ובין אם לא, בשל העדכון הצפוי לצאת לצד ההרחבה.

"El Dorado" מציג אופציה חדשה במשחק, עיצוב מדינה, שתאפשר לשחקן ליצור אומה משלו ולאחר מכן לנסות להוביל אותה לעבר הניצחון, עם המון חופש שכולל בחירה של הבירה, הטריטוריה בה היא תשלוט, מדיניות שבה היא תנהג, ועוד. בפיצ'ר בעלי ההרחבה יוכלו להשתמש גם במולטיפלייר. למשחק יצטרפו עוד 32 מדינות.

משחק האסטרטגיה כבר מציע את האופציה ליצור "אמריקה אקראית" עם הרחבת "Conquest of Paradise" שם כשמתחילים במאה ה-15 נוצרת יבשת אמריקה משונה, מה שיוצר עניין בחקר המערב, כעת, ההרחבה הבאה מעוצבת כך שיהיה יותר מעניין לשחק עם עמי דרום ומרכז אמריקה.

גם האצטקים וגם האינקה יהיו עם אותן הדתות העתיקות שהיו איתם, אותן דתות דורשות הקרבת בני אדם מפעם לפעם, ונוטות להכנס ליותר מלחמות, כאשר השחקן חייב לנסות להתקדם צעד אחר צעד בכדי לעמוד כנגד המדינות האירופאיות המתיישבות באותם איזורים באמריקה.

"יום הדין" זו מכניקת משחקיות חדשה לאלו שישחקו בדרום אמריקה, מי שמעדיף להישאר עם המדינות האירופאיות יוכל להתנסות במכניקות חקירה חדשות המאפשרות לערוך חיפושים אחר מעיין הנעורים ושבעת ערי הזהב.

ישנם גם שיפורי משחקיות, דבר שיקבל כל שחקן עם הפאטץ' שיתלווה להרחבה בעת היציאה.

לכל המעוניין, ביוטיוב יש סדרת סרטונים במשחק עם ההרחבה:

ההרחבה תצא ב-26 בפברואר ותופץ דיגיטלית ע"י תוכנת Steam.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x