הכירו את Mini Metro

Mini-Metro-header
הכירו את Mini Metro, משחק סימולציה  מינימליסטי של עיצוב רשת רכבות תת-קרקעיות שבו השחקן יצטרך להתאים את עצמו לסביבה הדינמית של העיר ההולכת וגדלה.

לאחר הפסקה קצרה אנו ממשיכים את סדרת כתבות "הכירו את" (האחרון שהכרנו לכם היה Darkest Dungeon) שמציגה משחקים מבטיחים בגישה מוקדמת והיום אנו מציגים לכם את Mini Metro!

Mini Metro הוא אחד המשחקים אשר צמחו מתוך תחרות פיתוח המשחקים Ludum Dare, תחרות שבה יש זמן מקוצב למפתחים לפתח משחק על פי עקרון המוכרז בתחילת התחרות. שמו הקודם בתחרות היה Mind The Gap והוא זכה במקום הראשון בקטגוריית החדשנות ובעוד בפרסים אחרים. המשחק הגיע לסטים ב-11 לאוגוסט 2014 ונמצא בשלב גישה מוקדמת (early access) מאז.

המטרה ב-Mini Metro נשמעת פשוטה יחסית: אסור להיות בתחנת ההמתנה צפיפות יותר, הכוונה בכך היא שברגע שאחת התחנות מגיעה לקיבולת המקסימלית שלה טיימר יופיע סביב התחנה ואם הלחץ לא יוקל על התחנה עד סיום הטיימר אתה נפסלת. בקריאה יבשה המטרה נשמעת פשוטה למדי ולא מאתגרת אך במציאות זהו אתגר קשה ביותר.

Mini-Metro-0

כפי שניתן לראות בתמונה לכל תחנה מיוצגת בעזרת צורה גאומטרית כזו או אחרת שמייצגת יעד לכל נוסע, בכל תחנה כזו יהיו צורות גאומטריות קטנות יותר אשר מייצגות את הנוסעים ויעדם. ואנו בתור השחקנים צריכים להביא אותם למקום בו יחפוץ לבם במהירות והיעילות האפשרית אך המשחק אינו מקל עליך, לרשותך יעמדו מספר מצומצם של קווים, מנהרות, רכבות וקרונות לכל קו אשר תאלץ להקצות בחכמה. בחלוף הזמן תקבל עוד ועוד מכלי עזרים אלו אך באותה מידה הביקוש ימשיך לגדול. על מנת ליצור קו כל מה שצריך לעשות זהו פשוט לגרור חיבור בין תחנה אחת לשנייה או לחלופין בין מספר תחנות שונות.

כפי שאתם רואים דברים יכולים להתחיל להיות מסובכים. התמונה הועלתה לקהילת סטים על ידי המשתמש Antares
כפי שאתם רואים דברים יכולים להתחיל להיות מסובכים.
התמונה הועלתה לקהילת סטים על ידי המשתמש Antares

אז לסיכום המשחק נותן לכם:

  • מערכת תכנון של קווי רכבת מופשטת ונוחה ביותר
  • שלושה מצבי משחק: נוסע(למשחקים מהירים), נופי(משחק רגוע ללא לחץ) ומצב שעת העומס בתור האתגר האולטימטיבי
  • עשרה מפות של ערים אמיתיות כגון: לונדון, ניו יורק סיטי ופריז לתכנון רשת הרכבות התת-קרקעיות שלכם
  • צמיחה אקראית של ערים כך שכל משחק שונה מקודמו
  • ישנה תמיכה לעיוורי צבעים

אם ברצונכם להתרשם מהמשחק תוכלו לנסות את הדמו כאן. או לצפות בסרטון הבא:

*המשחק אינו בגרסתו הסופית כרגע הוא בגישה מוקדמת אם יש בכם חששות מן המפיצה/מפתחת או עתיד המשחק מומלץ לא לרכוש ולחכות לגרסתו הסופית

Mini Metro זמין לקנייה בשלב גישה מוקדמת בסטים בעבור 6.99 דולרים אמריקאים או באתר המפתחת לגרסת DRM FREE, מה אתם חושבים עליו?  שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות