מה הסיכוי ש"ליגת העל" תגיע לפיפא ?

 

world-cup-ball fifa 16

דיווחים ברשת על הצבעה פורמלית שתגדיל את סיכוייה של ליגת העל להגיע למשחק הבא בסדרת הכדורגל FIFA 16, מסתמנים כעורבא פרחה

קיבלנו הודעה למערכת ממקור רשמי על כך שחברת Electronic Arts כביכול פותחת לראשונה את האפשרות להצביע לבחירת הליגות שישתתפו במשחק FIFA 16 שייצא בספטמבר 2015. הסקר מאפשר למעריצים בכל העולם להצביע למדינה שלהם, אולם מבדיקה שערכנו, נראה כי המקור אינו רשמי או כזה שמזוהה עם EA , אלא אתר מעריצים של הסדרה.

אתרי אינטרנט מובילים בישראל כמו ynet, וואלה (שהסירה את הכתבה) מיהרו לסקר את הידיעה בלי לבדוק מי באמת עומד מאחוריה, והיוזמה שהיא מבורכת לכל הדיעות אינה יוזמה רשמית.

fifa winner

להצביע בשביל הפאן

מה שכן, ההצבעה עשוייה לתת לנו קנה מידה לביקוש הליגה של מדינתנו הקטנטנה, ואם יום אחד ניכנס (שוב) לליגה של FIFA, שחקנים מרחבי העולם יוכלו לשחק גם עם הקבוצה מישראל בגרסה החדשה של המשחק הפופולרי FIFA. התחרות פתוחה לכל המדינות והיא מבוססת על הצבעות של תושבי המדינה. לכל מדינה יש ליגה מקומית ו-FIFA מעוניינת להכניס את הליגות המקומיות לתוך המשחק החדש.

[button color="gray" size="medium" link="http://www.fifplay.com/vote/?pollid=24" ]להצבעה[/button]

פיפה 2002נבחרת ישראל השתתפה במשחק FIFA בשנת 2002, כאשר אז המשחק דובב לשפה העברית בקולותיהם של יורם ארבל ואבי מלר, ועל קופסת המשחק הופיע שחקן נבחרת ישראל דאז, חיים רביבו, שהיה הכוכב הישראלי הגדול והראשון ששיחק בשלב הבתים של ליגת האלופות (עם קבוצתו הטורקית פנרבחצ'ה)

. אז בשביל הספורט, אתם מוזמנים להצביע ורק בכדי לבדוק את מצבה של ישראל מול העולם. המצב כרגע הוא מיקום טוב באמצע (4%), לעומת המובילות בתחרות – נבחרות ברזיל, הונגריה ואוקראינה, העומדות על 8-9 אחוזי הצבעה.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Lyq19hDSVoA

תודה לאורן נתן על ההארות והעזרה בהכנת הכתבה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ZV KT HERT CJHHO

תראו אני חושב שיש סיכוי שישראל תגיע כי בשנים הקודמות ליגות שנבחרו באתר הזה כמו הליגה הטורקית כן זכו להגיע למשחק שנה אחרי אבל בתור ישראלי כל מה שנשאר זה לקוות

תיקון: נכון לעכשיו ישראל ואוקראינה בשני המקומות הראשונים עם 10% הצבעה כל אחת

גם בשנת 2001, ואם אני לא טועה אפילו גם בשנת 2000. נוסטלגיה מבורכת =]

איזה טקסטים מפגרים הביאו להם

אחרי שראיתי את השטויות שכתבו בויינט הייתי חייב לבדוק מה כתבתם
וכל הכבוד שעשיתם את זה כמו שאתם יודעים!

תודה רבה על הכתבה!