Rainbow Six: Siege – פרטים על מערכת הרתע

How-Recoil-Will-Affect-Weapons-In-Rainbow-Six-Siege

יוביסופט ממשיכה לשמור על חשאיות ומטפטפת מידע פה ושם על המשחק הבא בסדרת ריינבו-סיקס. נחשפו פרטים חדשים ועניינים על מערכת הרתע של הנשקים

Rainbow Six: Siege הוא הכותר הבא בסדרת משחקי היריות הטקטיים האהובה על כולנו, לאחר ההפתעה הגדולה ב E3 האחרון והלייב סטרים האחרון של יוביסופט לא היו חדשות מאז. אך הסטטוס קוו סופסוף הופר בפינה חדשה בערוץ היוטיוב של Rainbow Six בפינת הקהילה יענו על שאלות הקהל והפעם על הרתע של הנשקים! חלקכם בוודאי תוהים מדוע התייחסתי בהתלהבות כזו נחרצת אל משהו שנראה לחלק מן האנשים כמובן מאליו, הרתע ובכן רתע זהו אחד מהדברים החשובים ביותר במשחקי יריות ככלל ובמשחקי יריות טקטיים בפרט שבהם שליטה מעולה על הנשק היא חובה!

לפי דבריו של אדם קראולי מתכנת המשחקיות(Gameplay Programmers) בניגוד למערכת הרתע הישנה שחזינו  בה ב-E3 שבה הנשק יזוז בצורה אקראית סביב נקודת מרכז אחת בזמן שאתה יורה. במערכת החדשה לכל נשק יש מעין יהלום שניתן להתאמה אישית על ידי מעצבי המשחק  שמדגים לאיזה כיוון הנשק יכול לזוז לאחר כל ירייה שהשחקן יורה ולאחר כל ירייה נבחרת נקודה אקראית בתוך היהלום שסביבה יווצר יהלום חדש (לאחר כל ירייה היהלום מגדיל את גודלו במעט) ובכך נוצרת מערכת רתע מתוחכמת יותר שמאפשרת לכל נשק להיות בעל חתימה משלו ואנו השחקנים נצטרך ללמוד להתרגל לכל נשק ונשק.

יהלומי מערכת הרתע
יהלומי מערכת הרתע

מה אתם חושבים על מערכת הרתע החדשה? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשמע מאוד (מאוד) מענין

גאוני!

יוביסופט מאחזבים בשנים האחרונות, ופה אני פוחד שישווקו את המשחק כ"חזרה לשורשי הסדרה, אבל רב משתתפים" אבל קריבו מהטקטיות ומהשכל לטובת משחק מהיר והמוני יותר כמו שהם עשו בספלינטר-סל החדש.

נכון שהם ציינו שהם עובדים על חווית מצב מרובה משתתפים וכמו שציינתי בעבר זה הדאיג אותי רבות אך זה RAINBOW SIX חייבים להישאר אופטימיים אם זה ייהרס…

אחד המשחקים שטני הכי מחכה להם, מת על הסדרה הזאת

קודם נקווה שנוכל לשחק במשחק והוא לא יהיה כומ יוניטי…